کد خبر: ۸۹۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۴

مبلغ: 90 درصد اعضای هیات علمی‌ها از موسوی حمایت‌ می‌کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مرتضی مبلغ گفت: «روزهای انتخابات بهار سیاست‌ورزی، احزاب و بهار ملت ایران است؛ چرا که ملت ایران وارد فرآیند حساس تصمیم‌گیری و تعیین سرنوشت خود می‌شود». 

معاون سیاسی وقت وزارت كشور در نشست با دانشجویان دانشگاه شهرکرد با بیان این‌که میرحسین موسوی روشنفکری عملگراست، گفت: «مهندس موسوی مردی است که امتحان خود را با سربلندی پس داده و صداقت، سلامت و ایده‌های خوب، شخصیت و توان مدیریتی او را فردی قابل اطمینان در طول 30 سال انقلاب نشان داده و همگی شاهد آن هستیم».

وی افزود: «اداره جامعه در دوران 8 سال دفاع مقدس با مدیریت میرحسین موسوی نشان داده که ایشان فرد مردمی بوده و قدرت‌طلب نبوده است».

مبلغ هم‌چنین گفت: «موسوی یک اصلاح‌طلب به تمام معناست».

این فعال سیاسی هم‌چنین با بیان این كه در انتخاباتی که در پیش داریم تنها در یک صورت گفتمان تغییر رخ می‌دهد، اظهار كرد: «به ویژه توسط اصلاح‌طلبان حاکم می‌توان این وضعیت را تغییر داد البته باید در میان حضور آگاهانه و پرشور و امواج گونه مردم مواظب فرافکنی‌ها نیز بود». 

مبلغ در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره میزان موفقیت میرحسین موسوی در انتخابات گفت: «شیب انتخاب میرحسین موسوی روند رو به بالایی پیدا کرده است. هم اکنون 60 درصد از اعضای هیات علمی دانشگاه شهرکرد به صورت کتبی از میرحسین موسوی حمایت کرده‌اند و 30 درصد نیز به صورت شفاهی اعلام حمایت کرده‌اند».

معاون سیاسی وقت وزارت كشور هم‌چنین در پاسخ به پرسشی درباره موضع میرحسین موسوی در رابطه با انرژی هسته‌ای گفت: «انرژی هسته‌ای دستاورد علمی است که از چند دهه قبل آغاز شده و در دولت خاتمی اوج گرفته و باید ادامه پیدا کند، اما نه با روش‌هایی که هزینه‌های گزاف برای دولت به بار می‌آورد؛ در واقع ما خواستار انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز با دیپلماسی قوی بدون تحریم هستیم». 

وی اظهار كرد: «میرحسین در طول 8 سال جنگ کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته، اما با چنین وضعیت فعلی این کار حضرت فیل است که آن را اصلاح کند و نرخ تورم 28 درصدی را پایین بیاورد. نباید شعارهایی داد که با وضع فعلی نتوان آن را تحقق بخشید».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین