کد خبر: ۸۹۱۷۰۲
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

مورد غیرمنتظره استقلال: آرمان ماند، ارسلان رفت

با غیبت ارسلان مطهری در دیدار دوستانه روز گذشته، جدایی این بازیکن قطعی به نظر می‌رسد.
مورد غیرمنتظره استقلال: آرمان ماند، ارسلان رفت
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال روز گذشته در دیداری دوستانه برابر مس رفسنجان به میدان رفت و توانست با یک گل به پیروزی برسد. نکته مهم این مسابقه، غیبت ارسلان مطهری است که چندی پیش نیز نامه عدم نیاز از سوی کادرفنی را نیز دریافت کرده بود.

هر چند که این نامه از سوی مدیریت استقلال به دست ارسلان مطهری رسیده، ولی این بازیکن هنوز برای فسخ قرارداد و جدایی قطعی با آبی‌ها به توافق نهایی دست پیدا نکرده است و او عملا بازیکن این تیم محسوب می‌شود.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که تابستان امسال، باشگاه استقلال از قرار گرفتن آرمان رمضانی در لیست خروج خبر داد و حتی او به صورت رسمی از این تیم نیز جدا شد، ولی در نهایت با اعلام نیاز نکونام، مجددا به تیم بازگشت.

حالا شاید بتوان گفت این فعل و انفعالات در استقلال تحت شرایطی رقم خورده که احتمال جدایی رمضانی بسیار بیشتر از مطهری بود و مهاجم بلند قامت آبی‌ها نیز قراردادش را با تیم فسخ کرد، ولی در نهایت آرمان در تیم ماندگار شد و ارسلان باید با راهکاری مشخص جهت جدایی به توافق برسد.

در دیدار تدارکاتی روز گذشته، آرمان رمضانی برای استقلال به میدان رفت و زوج گوستاو بلانکو در خط حمله شد، ولی خبری از ارسلان در زمین شماره دو آزادی نبود تا برخلاف پیش‌بینی‌ها، این دو مهاجم آبی‌ها، امسال سرنوشت متفاوتی داشته باشند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین