کد خبر: ۸۹۲۱۵۷
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

روی کین بالاخره از یک نفر تعریف کرد!

روی کین اعتراف کرد که راسموس هویلوند، ستاره منچستر یونایتد، در بازی‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است.
روی کین بالاخره از یک نفر تعریف کرد!
آفتاب‌‌نیوز :

ستاره دانمارکی شیاطین سرخ اخیرا در تیمش عملکرد خوبی داشته و در بازی یکشنبه‌شب برابر استون ویلا هم توانست برابر این تیم گلزنی کند.

هویلوند در تابستان ۲۰۲۳ با اصرار اریک تنهاخ از آتالانتا به خدمت گرفته شد. او دورانش در یونایتد را خوب آغاز نکرد، اما رفته رفته در چمپیونزلیگ درخشید تا نشان دهد توانایی گلزنی و نشان دادن کیفیتش را دارد.

او چند هفته پیش هم بالاخره موفق شد اولین گلش در لیگ برتر انگلیس را به ثمر برساند. با ادامه درخشش‌های او در لیگ برتر، روی کین هم که یکی از منتقدان اصلی او بود، از او تمجید کرده است.

کین درباره هویلوند گفت: «مطمئنا هر مهاجمی نیاز دارد برای به‌دست آوردن اعتماد به‌نفسش چند گل بزند و به‌نظرم او اکنون به این مرحله رسیده است. در ۴-۵ بازی اخیر شاهد مهاجم متفاوت‌تری نسبت به هویلوندِ اوایل فصل بودیم.

او بازیکن متفاوتی به‌نظر می‌رسد. قوی و تهاجمی است. از موقعیت‌هایش استفاده می‌کند، میل به گلزنی دارد و دروازه را خوب می‌شناسد. او می‌تواند تبدیل به بهترین مهاجم یونایتد پسافرگوسن شود. یونایتد می‌تواند با گلزنی‌های او در بین ۴-۵ تیم برتر جدول قرار بگیرد. فقط هویلوند باید تلاشش را ادامه دهد.»

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین