کد خبر: ۸۹۲۴۵
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۳:۵۵

کار شبانه‌روزی آموزش و پرورش برای پرداخت مبالغ جدید حقوق در آستانه انتخابات

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ در پی دستور مسئولین وزارت آموزش و پرورش مبنی بر لزوم پرداخت مبلغی بین 80 تا 160 هزار تومان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به حساب فرهنگیان تحت عنوان اجرای قانون مدیریت خدمات كشوری تمام روسای ادارات آموزش و پرورش و مسئولین كارگزینی‌های این ادارات با بسیج همه امكانات و تا نیمه شب مشغول صدور این احكام بودند تا بتوانند این مبالغ را به حساب فرهنگیان واریز نمایند و مدیران مدارس هم موظف شدند هرچه سریعتر این احكام را بدست معلمان برسانند. 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، روزنامه جمهوری اسلامی با انتشار این خبر افزوده است: «نكته جالب در این احكام برجسته شدن عبارت «معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور» می‌باشد كه تا قبل از این در صدور احكام فرهنگیان سابقه نداشته است. وزیر آموزش و پرورش روز چهارشنبه گذشته در اردوگاه شهید باهنر نیاوران به فرهنگیان وعده داده بود افزایش حقوق آن‌ها تا پایان اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد. با وجود برخی اشكالات در این احكام تاكید شده است این مبلغ تا قبل از انتخابات باید بدست فرهنگیان برسد و اگر كم یا زیادی بود بعدا اصلاح شود. بعد از سهام عدالت برای خانواده بزرگ كمیته امداد و توزیع پول در خوابگاههای دانشجویی این بار نوبت فرهنگیان بود كه در دستور كار قرار گیرند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
1
این آقای غیر آموزش و پرورشی را بر کشور مستولی کردند و ضربه هایی فراوان زد. مرتب آزمایش و خطا. مرتب آزمایش و خطا. از جمله بازنشسته کردن پیش از موعد نیروهای ارزشمند و نه ناتوان ! به نحوی که ورودی های انقلاب همه یک و یک سعی کردند زودتر از شر ندانم کاری های دولت راحت شوند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین