کد خبر: ۸۹۲۵۵
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۷

دانش جعفری: مدیریت دولت نهم سلیقه‌ای است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس‌ ستاد انتخاباتی محسن رضایی گفت: «با توجه به پتانسیل بالای مناطق مختلف کشور، می‌توان اقتصاد ایران را به صورت منطقه‌ای و فدرالی مدیریت کرد تا استان‌ها از درآمدهای خود در داخل خود استان استفاده کنند».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، داوود دانش جعفری، که پس از لغو برنامه سفر دکتر رضایی در پی تداخل ضبط برنامه‌های ویژه تلویزیونی انتخابات، ابتدا به دانشگاه آزاد اسلامی زنجان رفته بود، در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برای دانشجویان سخنرانی کرد. 

وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی صحبت‌های خود با اشاره به برنامه‌های اقتصادی محسن رضایی برای اداره کشور، گفت: «با توجه به پتانسیل بالای مناطق مختلف کشور، می‌توان اقتصاد ایران را به صورت منطقه‌ای و فدرالی مدیریت کرد تا استان‌ها از درآمدهای خود در داخل خود استان استفاده کنند».

وی تکریم و پاسداشت حقوق شهروندی را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: «می‌بایست حقوق شهروندی تمامی ایرانیان را مورد تکریم قرار دهیم و وارد حریم خصوصی هیچکس نشویم چرا که حفظ آبرو و حیثیت هر فرد ایرانی در حیطه وظایف دولت است».

پس از سخنان دانش جعفری، جلسخ پرسش و پاسخی نیز برگزار شد که دلیل حمایت وی از محسن رضایی و خروج از دولت نهم، از جمله مهم‌ترین پرسش‌های دانشجویان از رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی رضایی بود. 

دانش جعفری در پاسخ به سوالات دانشجویان، خاطرنشان ساخت: «در حالیکه وزیران می‌بایست در حوزه تخصصی خود دارای اختیارات کامل باشند، این مهم در دولت نهم نادیده گرفته می‌شد و موارد مختلف رخ داده حکایت از مدیریت سلیقه‌ای در دولت داشت».

دانش جعفری پس از حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، به مسجد آیت‌الله دستغیب این شهر رفت و در جمع مردم به ارائه دیدگاههای محسن رضایی پرداخت. 



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین