کد خبر: ۸۹۲۶۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۲

يک مقام ناجا: مرز سيستان مسدود شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: «با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه نصب تجهیزات و استحکامات مرزی در منطقه سیستان واقع در استان سیستان و بلوچستان، طرح اسنداد مرزی در این منطقه به پایان رسید».

سردار «حمید رضا حسین آبادی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در منطقه مرزی زابل و در حاشیه افتتاح استحکامات مرزی این منطقه افزود: «احداث 180 برجک، 120 کیلومتر حفر کانال و 80 کیلومتر دیوار بتنی از اقدامات صورت گرفته در سه سال اخیر در این منطقه مرزی بوده است».

وی افزود: «امروز با حضور معاون اجرایی دبیر کل سازمان ملل متحد که بالاترین مسوول جهانی در حوزه مبارزه با مواد مخدر است و بیش از 50نفر از سفرا و وابستگان سیاسی کشورهای خارجی در ایران، عملیات انسداد فیزیکی مرزی در زابل به بهره برداری رسید».

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: «برای نخستین بار عرض دریاچه هامون کانال کشی شد و با استقرار برجک های متعدد در این منطقه، توانستیم به طور کامل عبور از این دریاچه را مسدود کنیم».

سرهنگ حسین آبادی افزود: «با توجه به اعتباری تخصیص یافته در سال جاری تلاش داریم اقدامات انسداد مرز را در جنوب بلوچستان نیز ادامه دهیم و با اجرای عملیات دیوار کشی احداث کانال و تکمیل کانال کنونی در منطقه عمومی "میرجاوه" اقدامات انسداد مرزی را کامل کنیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین