کد خبر: ۸۹۲۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

دقیقی: به آینده بازیکنان جدید شمس‌آذر امیدوارم

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین با بیان اینکه بازی با استقلال خوزستان یک بازی سخت بود، گفت: با توجه به خداحافظی ۲ بازیکن از تیم شمس آذر، نبود آن‌ها به شدت در بازی حس می‌شد، اما به آینده و درخشش افرادی که جایگزین این ۲ بازیکن شدند، بسیار امیدوار هستم.
دقیقی: به آینده بازیکنان جدید شمس‌آذر امیدوارم
آفتاب‌‌نیوز :

سعید دقیقی، سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین پنجشنبه شب ۲۶ بهمن در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: لازم است ابتدا از هواداران باشگاه شمس آذر قزوین که همراه همیشگی این تیم بودند کمال تشکر را داشته باشم. معتقدم که هواداران شمس آذر یار دوازدهم این تیم هستند و تقاضا دارم در بازی‌های بعدی حضور هواداران پررنگ‌تر و چشمگیرتر باشد. 

وی با بیان اینکه «بازی با استقلال خوزستان سخت بود،» افزود: در بازی با استقلال خوزستان فرصت‌های زیادی برای برتری داشتیم. ایجاد موقعیت در مقابل حریف بسیار سخت بود در حالی که ضربه‌های ایستگاهی و موقعیت‌های قابل توجهی داشتیم. 

این مربی فوتبال در وصف استقلال خوزستان بیان کرد: معتقدم که با حضور بازیکنان جوان و سرمربی باسواد این تیم، فرصت‌های بهتری در آینده برای استقلال خوزستان رقم خواهد خورد و به نظرم لیاقت این تیم بیش از جایگاه فعلی آن در جدول است و امیدواریم فوتبال ایران به سمتی برود که حرف اول را بزند.

وی تصریح کرد: با توجه به خداحافظی ۲ بازیکن از تیم شمس آذر، نبود آنها به شدت در بازی حس می‌شد اما به آینده و درخشش افرادی که جایگزین این ۲ بازیکن شدند، بسیار امیدوار هستم. بعد از ۵۰ روز وقفه، بازی خوبی رقم زدیم. در طول بازی ۲ تعویض‌ داشتیم. بازیکنان تیم هت‌تریک موقعیت‌آفرینی کردند و از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند.

دقیقی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا بازیکنانی که تازه خریداری شدند امروز در بازی حضور نداشتند، خاطرنشان کرد: معتقدم در فرصت‌های بعدی و با کسب تجربه باید از این عزیزان استفاده کنم و در موضوع جایگزینی افراد، در باشگاه شمس آذر از افرادی استفاده کردیم که شانس بیشتری برای موفقیت و بهتر دیده شدن داشتند.

وی ادامه داد: در نشست خبری شب گذشته در خصوص امکانات برخی باشگاه‌ها از جمله سپاهان اشاراتی داشتم، منظور و هدف از بیان این موضوع این بود که این باشگاه‌ها مسیر پیشرفت را در پیش گرفتند و ناراحتی من از این است که چرا ما از کمترین امکانات برخورداریم.

سرمربی شمس آذر خاطرنشان کرد: متأسفانه آنطور که باید از تیم شمس آذر حمایت نمی‌شود، به عنوان مثال برخی مسئولان در تلاش برای معرفی قزوین هستند در حالی که با حمایت از شمس آذر قزوین می‌توانند، به اهداف خود برسند.

دقیقی در پایان عنوان کرد: از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شهردار قزوین و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین تقاضا دارم حمایت‌های خود را بیش از پیش، عرضه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین