کد خبر: ۸۹۲۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
تبلیغات

با والینو بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواری آشنا شوید

انتخاب یک فروشگاه مطمئن برای خرید کاغذ دیواری به‌صورت آنلاین یا حضوری از اهمیت زیادی برخوردار است؛ والینو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید آنلاین و حضوری است.
با والینو بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواری آشنا شوید
آفتاب‌‌نیوز :

وقتی صحبت از تغییر دکوراسیون می‌شود، رنگ‌آمیزی دیوار‌ها یا خرید کاغذ دیواری از مهم‌ترین فاکتور‌هایی هستند که باید آن را درنظر گرفت؛ چرا که استفاده از کاغذ دیواری متناسب با دیگر وسایل خانه می‌تواند تغییر چشم‌گیری را در طراحی داخلی خانه یا محل‌کارتان به‌وجود آورد. به‌عنوان مثال برای وسیع نشان دادن اتاق‌های کوچک، استفاده از کاغذ دیواری‌های روشن با طرح و الگو‌های مناسب می‌تواند موثر عمل کند.

گفتنی است که عوامل مختلفی همچون تنوع بالا در رنگ و طرح، دوام بالا، مقرون به‌صرفه بودن و... سبب شده‌اند بسیاری از افراد خرید کاغذ دیواری را نسبت به رنگ‌آمیزی دیوار‌های خانه‌شان ترجیح دهند؛ در ادامه این مطلب قرار است بارزترین مزایا و معایب استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی را بررسی و فروشگاه والینو را به‌عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های خرید آنلاین کاغذ دیواری معرفی کنیم تا به شما در یک انتخاب ایده‌آل و منحصر به‌فرد کمک کرده باشیم.

بررسی مزایا و معایب استفاده از کاغذ دیواری

بدون شک بررسی مزایا و معایب استفاده از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون، می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری‌تان درخصوص خرید کاغذ دیواری مناسب کمک کند؛ در ادامه این بخش مهم‌ترین فاکتور‌هایی که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان مزایا و معایب کاغذ دیواری یاد کرد را آورده‌ایم:

مزایا

  • ماندگاری بالا: کاغذ دیواری باکیفیت می‌تواند ۱۰ الی ۱۵ سال دوام داشته باشد.
  • مقرون به‌صرفه بودن: اگرچه هزینه اولیه کاغذ دیواری در مقابل رنگ‌آمیزی بیشتر است، اما ماندگاری آن به مرور زمان باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.
  • جذابیت بصری: با خرید کاغذ دیواری می‌توانید سطح بسیاری از جذابیت بصری را به محیط خانه‌تان ببخشید که با رنگ‌آمیزی دیوار‌ها امکان‌پذیر نیست!
  • پوشاندن دیوار‌های آسیب دیده: کاغذ دیواری می‌تواند حتی دیوار‌های زخمی را خوب جلوه دهد. اگر دیوار‌های شما دارای ایراداتی هستند که تا به امروز آن‌ها را برطرف نکرده‌اید، یک کاغذ دیواری باکیفیت و ضخیم می‌تواند آن‌ها را به‌راحتی بپوشاند.
  • تمیز کردن آسان: کاغذ دیواری‌ها خیلی راحت با استفاده از پارچه‌های مخصوص تمیز کننده تمیز می‌شوند.
  • نصب سریع و آسان: اجرای کاغذ دیواری‌ها روی دیوار به دست نصاب‌های متخصص، کار زمان‌بر و پیچیده‌ای نیست.

معایب

  • تمام شدن کاغذ: نکته مهمی که هنگام خرید کاغذ دیواری باید درنظر بگیرید این است که تعداد مناسب و حتی چند رول بیشتر کاغذ تهیه کنید تا دچار مشکل نشوید.
  • عدم تناسب با دکوراسیون داخلی: مشورت با یک طراح داخلی در انتخاب رنگ و مدل کاغذ دیواری، می‌تواند از بروز چنین مشکلی جلوگیری کند.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری مناسب

راهنمای انتخاب و خرید کاغذ دیواری

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم کیفیت بالا و متناسب بودن طرح و رنگ از مهم‌ترین عواملی هستند که هنگام خرید کاغذ دیواری باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. در ادامه به این دو ویژگی بیشتر پرداخته‌ایم:

توجه به ویژگی‌های ظاهری

  • رنگ‌ها: انتخاب رنگ متناسب با وسایل خانه یا محل‌کارتان می‌تواند فضای دلنشین و منحصربه‌فردی را ایجاد کند.
  • الگو‌های افقی: الگو‌های افقی باعث می‌شوند اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد؛ به‌همین خاطر بهتر است از کاغذ دیواری‌هایی که دارای خطوط افقی هستند در خانه‌های قدیمی که سقف و دیوار آن‌ها ممکن است کاملاً مربع نباشند، خودداری کنید.
  • الگو‌های عمودی: خطوط عمودی باعث می‌شوند سقف اتاق بلندتر و گسترد‌ه‌تر به‌نظر برسد.

بررسی طرح‌ها و رنگ‌های مختلف کاغذ دیواری‌ها پیش از خرید می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب کاغذ دیواری متناسب باشد. شما می‌توانید در والینو انواع طرح‌های کاغذ دیواری‌ها را براساس طرح، سبک، رنگ و... مشاهده و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید.

توجه به کیفیت

جدای ویژگی‌های بصری و ظاهری، توجه به کیفیت در خرید کاغذ دیواری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ درواقع یکی از موارد کلیدی کاغذ دیواری دوام آن است. بهترین کاغذ دیواری‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر برخورد وسایل، مقاوم هستند و ظاهر خود را در طول زمان حفظ می‌کنند؛ به‌طوری که برخلاف رنگ‌آمیزی دیوارها، پس از گذشت مدتی نیازی به بازسازی ندارند. از این‌رو لازم است خرید کاغذ دیواری‌های مقاوم در برابر ضربه‌های احتمالی و لکه‌های کثیفی را در اولویت قرار دهید.

از کجا کاغذ دیواری بخریم؟

دانستیم که جذابیت بصری بالای کاغذ دیواری‌ها، مقرون به‌صرفه بودن، ماندگاری بالا و... از جمله دلایلی هستند که سبب شده‌اند افراد بسیاری خرید کاغذ دیواری را نسبت به رنگ کردن دیوار‌های خانه‌شان ترجیح دهند. باتوجه به گستردگی طرح‌ها و انواع کاغذ دیواری‌ها در کیفیت‌های مختلف، مراجعه به فروشگاهی که هم کیفیت وهم ویژگی‌های کالاهاشان را اولویت قرار داده‌اند؛ می‌تواند در درستی انتخاب شما نقش پررنگی داشته باشد. یک فروشگاه آنلاین خوب برای خرید کاغذ دیواری می‌بایست ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • درباره محصولاتش توضیحات کاملی را ارائه داده باشد.
  • سیستم پرداختی امن داشته باشد.
  • تمامی نکات درباره نگهداری کاغذ دیواری‌ها را به مشتریان هنگام خرید لحاظ کند.
  • اجناس باکیفیت و شیک ارائه دهد.
  • نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد.
  • امکان خرید اینترنتی راحت را فراهم کرده باشد.
  • پشتیبانی سریع و آسان داشته باشد.

فروشگاه خرید کاغذ دیواری والینو

خرید کاغذ دیواری والینو

فروشگاه کاغذ دیواری والینو امکان خرید حضوری و آنلاین را برای مشتری‌هایش فراهم کرده است. این مجموعه یکی از اولین تولیدکنندگان پوستر و کاغذ دیواری در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف است که امکان سفارش کاغذ دیواری با طرح دلخواه مشتریان را نیز برای آن‌ها فراهم کرده است. تجربه طولانی‌مدت والینو در این سال‌ها سبب شده است کیفیت کار این مجموعه در تولید پوستر دیواری و کاغذ دیواری سفارشی به بالاترین کیفیت در ایران برسد.

فروشگاه آنلاین خرید کاغذ دیواری والینو برای طراحی و اجرای حرفه‌ای طرح‌ها از دستگا‌های بروز، قدرتمند و باکیفیت برای چاپ انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری در ابعاد مختلف استفاده می‌کند و خبری از جوهر‌ها و دستگاه‌های بی‌کیفیت برای چاپ بنر نیست؛ از این‌رو بدیهی است که کیفیت در فروشگاه والینو، حرف اول را می‌زند!

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت این فروشگاه، انواع کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری، کاغذ دیواری و... را در رنگ‌ها، طرح‌ها و سبک‌های مختلفی همچون مدرن، کلاسیک، اسپرت و لاکچری جستجو کنید و نسبت به خرید آن در کمترین زمان ممکن اقدام کنید. والینو سفارش شما را در سریع‌ترین زمان برایتان ارسال می‌کند؛ همچنین درصورتی که نیاز به نصاب داشته باشید تنها کافی است پس از اینکه سفارشتان به‌دستتان رسید با پشتیبانی این مجموعه ارتباط بگیرید تا نصابی حرفه‌ای برای نصب کاغذ دیواری‌ها به شما معرفی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین