کد خبر: ۸۹۲۸۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
لیگ قهرمانان آسیا

شکست سنگین سپاهان مقابل الهلال در نقش جهان

تیم فوتبال الهلال موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بر یک سپاهان را مغلوب کند.
شکست سنگین سپاهان مقابل الهلال در نقش جهان
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان با قضاوت احمد العلی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک الهلال به پایان رسید.

طلایی‌پوشان موفق شدند با کسب ۱۰ امتیاز در گروه C این رقابت‌ها بعد از الاتحاد عربستان به عنوان یکی از برترین‌های رتبه دوم راهی مرحله حذفی شوند. در مقابل الهلال در گروه D این مسابقات با نساجی ایران هم‌گروه بود، موفق به کسب ۱۶ امتیاز شد تا به عنوان صدرنشین پا به این مرحله از رقابت‌ها بگذارد.

اخراج بد موقع حماسه سپاهان را خراب کرد؛ برد شیرین الهلال با ستارگان جهانی

قضاوت این دیدار به عهده احمد العلی از کویت است. عبدالهادی الانزی، احمد عباس و عمار اشکنانی از کویت نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و عبداله جمالی از کویت نیز داور VAR است. این داور کویتی همین چند روز گذشته قضاوت دیدار حساس تیم‌های ملی ایران و قطر را در مرحله نیمه‌نهایی به عهده داشت.

استقبال بسیار خوبی از این دیدار شده بود و کمتر صندلی خالی در ورزشگاه نقش جهان به چشم می‌خورد. هواداران سپاهان در این دیدار یار دوازدهم این تیم و نقطه قوت طلایی‌پوشان مقابل الهلال بودند و باعث شدند تا بازیکنان این تیم بدون ترس و با تمام انرژی مقابل یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال آسیا قرار بکیرند.

الهلال نیز در این ورزشگاه تنها نبود و تعدادی از هواداران این تیم هم در ورزشگاه حضور داشتند.

هادی محمدی و محمدجواد حسین‌نژاد به دلیل محرومیت در این دیدار حضور نداشتند. در مقابل الهلال نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و همچنین محمد العویس و حبیب الوطیان دروازه‌بان‌های دوم و سوم الهلال و متعب المفرج، مدافع این تیم نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بودند.

دقایق حساس:

دقیقه ۳: الهلال ۲ دقیقه ابتدایی این دیدار را بهتر آغاز کرد و فشار زیادی بر روی دروازه سپاهان ایجاد کرد، رضا شکاری در محوطه جریمه این فرصت را داشت تا یک موقعیت خطرناکی بر روی دروازه الهلال ایجاد کند، اما با دریبل ناقص او توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: ارسال خطرناک بازیکنان الهلال در سمت چپ محوطه جریمه سپاهان با دخالت زودتر مدافعین برگشت داده شد.

دقیقه ۲۸: ارسال خطرناک سعود عبدالحمید در محوطه جریمه با ضربه سر ناقص سالم الدوسری به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: ارسال رامین رضاییان در شرایط آفساید به شهریار مغانلو رسید، اما این بازیکن نتوانست با ضربه قیچی برگردون خطری را بر روی دروازه الهلال ایجاد کند.

دقیقه ۳۳: یاسر الشهرانی پشت مدافعین سپاهان به توپ رسید و ضربه این بازیکن را پیام نیازمند با جایگیری مناسب مهار کرد.

دقیقه ۳۴: شهریار مغانلو روی ضد حمله سریع در موقعیت تک به تک رسید، اما باز هم علی رغم اعلام افساید نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

دقیقه ۳۷: پاس تماشایی محمد دانشگر به پشت مدافعین الهلال به رامین رضائیان رسید و این بازیکن پس از کنترل سینه موفق شد با ضربه روی پا تماشایی به زیبایی دروازه یاسین بونو را باز کند. رضائیان بعد از بازی کابوس‌وار مقابل قطر یک‌بار دیگر در لباس سپاهان درخشید.

دقیقه ۵۶: پاس در عمق رضا شکاری در موقعیت تک به تک به فرشاد احمدزاده رسید، اما ضربه پای راست این بازیکن را یاسین بونو با واکنش تماشایی مهار کرد.

دقیقه ۵۷: الکساندر میتروویچ بلافاصله با یک حرکت ترکیبی در موقعیت تک به تک با پیام نیازمند قرار گرفت و ضربه این بازیکن بعد از دفع ناقص نیازمند به مالکوم رسید تا این بازیکن در شلوغی محوطه جریمه دروازه نیازمند را با خوش‌شانسی باز کند.

دقیقه ۶۶: پاس در عرض علی اصغر اعرابی در محوطه جریمه و در شرایط خیلی خوب به فرشاد احمدزاده رسید، اما ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد از بالا دروازه به بیرون رفت تا احمدزاده برای دومین بار یک یک موقعیت عالی گلزنی را از دست بدهد.

دقیقه ۷۰: ارسال خطرناک رامین رضاییان در محوطه جریمه با ضربه سر ناقص فرشاد احمدزاده به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: احمد العی داور کویتی این دیدار بعد از بررسی تکل محمد دانشگر روی پا عبدالله الحمدان توسط VAR، تصمیم به اخراج مستقیم این بازیکن گرفت تا کار برای سپاهان در ادامه دیدار سخت شود.

دقیقه ۸۳: ارسال خطرناک محمد البورایک در محوطه جریمه در موقعیت مناسب به سرگئی میلینکوویچ ساویچ رسید، اما ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۸۴: فشار حملات الهلال لخظه به لحظه بیشتر شد، پاس عبدالله الحمدان در موقعیت مناسب به الکساندر میتروویچ رسید و ضربه این بازیکن در شرایط نامتعادل به شکل خطرناکی از کنار دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه ۴+۹۰: فشار حملات الهلال سرانجام باعث کامبک این تیم در این دیدار شد. ارسال سعود عبدالحمید در محوطه جریمه با ضربه سر الکساندر میتروویچ تبدیل به گل دوم الهلال در این دیدار شد.

دقیقه ۷+۹۰: این پایان کار نبود، پاس در عمق تماشایی سالم الدوساری پشت امید نورافکن به عبدالله الحمدان رسید و این بازیکن موفق شد در موقعیت تک به تک گل سوم الهلال را به ثمر برساند تا کار برای صعود سپاهان سخت‌تر شود.

ترکیب ابتدایی الهلال:

یاسین بونو، علی البلیهی، حسان تمبکتی، سعود عبدالحمید، یاسر الشهرانی، محمد کنو، روبن نوس، سرگئی میلینکوویچ ساویچ، مالکوم، سالم الدوسری و الکساندر میتروویچ.

سرمربی: ژرژ ژسوس

ترکیب ابتدایی سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

سرمربی: ژوزه مورایس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین