کد خبر: ۸۹۲۸۶۳
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷

پیروزی سخت ایران در نخستین گام در جام جهانی فوتبال ساحلی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی فوتبال ساحلی در ضربات پنالتی اسپانیا را شکست داد و به اولین پیروزی خود رسید.
پیروزی سخت ایران در نخستین گام در جام جهانی فوتبال ساحلی
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ که در کشور امارات برگزار می‌شود، به مصاف اسپانیا رفت و در دیداری دشوار و در حالی که با نتیجه ۵ بر ۳ عقب بود، بازی را در ضربات پنالتی پیروز شد تا به اولین برد خود در این مسابقات دست پیدا کند.

در این دیدار محمدعلی مختاری پوکر کرد و ۴ گل به ثمر رساند و محمد مسیگر و رضا امیری‌زاده دیگر گل‌های ایران را به ثمر رساندند.

تیم ملی فوتبال ساحلی در زمان اول این بازی با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و در زمان دوم هر دو تیم ۲ گل به ثمر رساندند تا بازی ۵ بر ۳ شود. در زمان سوم این دیدار، با وجود حمله‌های فراوان ایران و دو بار لرزاندن تیر دروازه اسپانیا، در فاصله ۵ دقیقه تا پایان بازی توانست دو گل به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت اضافه نیز هر تیم یک گل به ثمر رساندند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی، ایران توانست با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شود و به اولین برد خود برسد.

طبق قوانین فوتبال ساحلی، پیروزی در وقت قانونی ۳ امتیاز، در وقت اضافه ۲ امتیاز و در ضربات پنالتی یک امتیاز خواهد داشت.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این دوره جام جهانی در گروه دوم با تیم‌های اسپانیا، آرژانتین و هاییتی هم‌گروه است. پیش از دیدار ایران و اسپانیا، هاییتی توانسته بود با نتیجه ۴ بر ۳ آرژانتین را شکست دهد.

در جدول، هاییتی با ۳ امتیاز صدرنشین است و ایران با یک امتیاز در رده دوم قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین