کد خبر: ۸۹۳۲۱
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۷

قطبی: نیازی نمی‌بینم کسی به تیم ملی اضافه شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تقدیر از حمایت مسئولان فدراسیون فوتبال از مجموعه تیم گفت: «با توجه به اینکه تیم ملی در بهترین شرایط اردو قرار دارد و همه چیز ایده‌آل است، نیازی نمی‌بینم به این تیم فردی دیگر اضافه شود».

افشین قطبی ضمن بیان این مطلب افزود: «خوشبختانه شرایط اردویی تیم ملی ایده‌ال است و همه چیز برای برگزاری تمرینات در فضایی پرانرژی و با انگیزه فراهم است».

وی با تقدیر از حمایت‌های فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: «در این مدت آقایان کفاشیان و تاج همواره در کنار تیم ملی بوده‌اند و بهترین شرایط را برای ما فراهم کرده‌اند. من سابقه حضور در سه جام جهانی و کارکردن با دو فدراسیون فوتبال کشورهای دیگر را دارم اما به نظرم فدراسیون فوتبال ایران بهترین شرایط را برای ما فراهم کرده است و تا به حال چنین فضایی وجود نداشته است».

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد: «تیم ملی در شرایط حساسی قراردارد که خوشبختانه مسئولان فدراسیون فوتبال نیز این شرایط را درک کرده‌اند و با فراهم کردن تمام امکانات فضایی مطلوب را برای ملی پوشان فراهم کرده‌اند. من انتظار چنین حمایتی را از مسئولان نداشتم اما آنها نشان داده‌اند که ارزش بسیاری برای موفقیت تیم ملی قائل هستند».

قطبی ادامه داد: «با این شرایط فکر می‌کنم تیم ملی نیاز به اضافه شدن فرد دیگری در کادر سرپرستی، کادر فنی و یا هر سمت دیگری را ندارد و مجموعه فعلی توانسته‌اند به بهترین شکل ممکن شرایط اردویی را فراهم کنند».

وی با اشاره به برگزاری اردوی مطلوب تیم ملی گفت: «ملی پوشان ما شرایط بسیار خوبی دارند و هر روز با انرژی و انگیزه‌ای که به تمرینات می‌آورند من را به آینده و موفقیت در دیدارهای پیش رو امیدوارتر می‌کنند. اعتقاد من این است که اگر بازیکنان هر روز یک درصد پیشرفت داشته باشند ما برای دیدار با کره شمالی در شرایط ایده‌الی قرار خواهیم گرفت».

افشین قطبی در ادامه به شرایط بازیکنان تیم ملی اشاره کرد و افزود: «با توجه به اینکه برخی تیم‌های باشگاهی ما درگیر مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بودند ناچار شدیم تعداد بیشتری بازیکن را به تیم ملی دعوت کنیم».

وی ادامه داد: «خوشبختانه تمام بازیکنانی که به اردو دعوت شده‌اند با تمام انرژی و انگیزه‌شان کار کردند و من از همه آنها تشکر می‌کنم. البته برخی بازیکنان هم نظرات مختلف و متفاوتی داشته‌اند که قابل احترام است. با این حال ما تمام تلاشمان را کرده‌ایم که فضای بیرونی تیم ملی هم فضای ایده‌الی باشد که فکر می کنم این فضا در حال حاضر وجود دارد و ما مشکلی از این بابت نداریم».

قطبی در ادامه خاطرنشان کرد: «قطعا بازیکنانی که به اردو می‌آینده از تجربه بالایی برخوردار خواهند شد و می‌توانند با امیدواری بیشتری نسبت به آینده کار کنند. ما برای جام جهانی می‌توانیم از این بازیکنان استفاده کنیم و در اردوهای بعدی نیز آنها را دعوت کنیم».

وی افزود: «متاسفانه برخی بازیکنانی که از اردو جدا شده‌اند در قضاوت‌هایشان عجله کرده‌اند اما قطعا همه آنها مورد تایید و اعتقاد کامل من قرار داشته‌اند. اگر به بازی و شخصیت آنها اعتقاد نداشتم به هیچ وجه دعوتشان نمی‌کردم».

افشین قطبی در پایان گفت: «به جرات می‌توانم بگویم در چند سالی که در فدراسیونهای مختلف کار کرده‌ام، در حال حاضر بهترین شرایط را در تیم ملی ایران دارم و این ناشی از حمایت‌هایی است که آقای کفاشیان و تاج از تیم ملی دارند و امیدوارم همه این تلاشها در نهایت منجر به صعود تیم ملی به جام جهانی شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین