کد خبر: ۸۹۳۲۶
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۲۳:۱۷
حملات بی‌سابقه احمدی‌نژاد به منتقدان و سایر کاندیداها؛

احمدی‌نژاد: حکم ترور و کشتن من را صادر کردند

15بار می‌خواستند به ایران حمله کنند
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: محمود احمدی‌نژاد گفت: «بدانید که صبح نزدیک است و تا طلوع صبح آرمان‌های انقلاب اسلامی یک یا حسین دیگر باقی مانده است».

محمود احمدی‌نژاد عصر روز جمعه در جمع دانشجویان حامی خود در سالن شهدای هفتم تیر تهران اظهار کرد: «خدای بزرگ را سپاسگزارم که بار دیگر توفیق حضور در جمع شما جوانان، زنان و مردان مومن و انقلابی را یافتم. فضا بسیار محدود است و شما نیز از مدت‌ها قبل در سالن حضور پیدا کرده‌اید و می‌خواهم به سرعت چند مطلب را بگویم که فکر می‌کنم حرف شما و حرف ملت ایران است».

احمدی‌نژاد ادامه داد: «‌سه مطلب را می‌خواهم خدمت شما عرض کنم. اول این‌که چرا چهار سال قبل شما و بنده با هم به میدان آمدیم و ایستادیم. مطلب دوم این است که در طول این چهار سال چه اتفاقی افتاد و چه شد. مطلب سوم این‌که باید چه کاری انجام دهیم و چه باید انجام شود».

وی افزود: «شما می‌دانید که ملت ایران یک ملت بزرگ است، یک ملت تمدن‌ساز و تاریخ بشر سرشار از هنرمندی‌های ملت ایران است. هر برگ از تاریخ ملت ایران صحنه‌های شکوهمندی از عزت، عظمت فرهنگ و تمدن ایران به خوبی مشاهده می‌شود. ملت ایران همواره یک ملت فعال، اثرگذار و تعیین کننده در همه‌ عرصه‌های جهانی بوده است و ما می‌توانیم ملت ایران را در بالاترین قله‌های تمدن بشری مشاهده کنیم. من به همراه شما از ابتدا به سه عنصر و سه موضوع اعتقاد و باور عمیق داشتیم، عنصر اول عظمت‌ها و توانمندی‌های ملت ایران است؛ شما ببینید حداقل در سه پیچ تند تاریخ و نقطه‌ عطف حرکت بشری ملت ایران بالاترین وزیباترین نقش‌آفرینی را داشته است و این‌ها مورد تفاهم تمام مورخان، صاحب‌نظران و انسان‌های منصف تاریخ است».

وی ادامه داد: «اولین عنصر نقش ملت ایران در پایه‌گذاری تمدن بشری است. در هر تاریخی به هر انگیزه‌ای که نوشته شده باشد، می‌بینیم که از ملت ایران با عظمت یاد شده است و همه اذعان دارند که ملت ایران از پایه‌گذاران تمدن بشری است».

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم همچنین به انتخاب اسلام از سوی مردم ایران زمین اشاره کرد و گفت: «ملت ایران اسلام رابه عنوان راه مترقی زندگی با آغوش باز پذیرفت و تمام وجود و هویت خود را پای شکوفایی و خلق تمدن اسلام قرار داد. ملت ایران نقش محوری و کلیدی در برپایی تمدن اسلامی در سرتاسر جهان بر عهده گرفت و علاوه بر بهره‌مندی عظیم از اسلام ناب محمدی بالاترین و والاترین خدمات را به اسلام و جهان بشری عرضه کرد و سومین مقطع بلند پیروزی انقلاب اسلامی بود. ملت ایران با برپایی انقلاب اسلامی نه تنها ملت ایران بلکه تمام ملت‌های جهان را از سیطره‌ اندیشه‌های مادی و سلطه قدرت‌های فاسد ضدبشری به سمت نور هدایت راهنمایی کرد».

وی خاطرنشان کرد: «انقلاب اسلامی ملت ایران نه یک حرکت ملی و محدود در جفرافیای ایران بلکه یک حرکت برخاسته از عمق وجود انسان و فطرت الهی انسان در اعتراض به وضع موجود حاکم بر جهان و برای نجات بشریت بوده است. انقلاب اسلامی باعث به هم زدن تمام معادلات ظالمانه حاکم بر جهان شد. ملت ایران یک ملت بزرگ، فرهنگ‌ساز و تمدن‌ساز بوده است و در انقلاب اسلامی یک بار دیگر هویت ملت ایران، توانمندی‌های ملت ایران و عظمت ملت ایران شکوفا شد و در منظر جهانیان قرار گرفت و در جهت بالندگی بشر امروز به کار گرفته شد».

وی ادامه داد: «بعد از 25 الی 26 سال از پیروزی انقلاب اسلامی یک احساس عمومی در ملت ما و ملت‌های حامی ملت ایران شکل گرفت که انقلاب و مسیر حرکت از مسیر اصلی انقلاب فاصله گرفته است و یک احساس عمومی به وجود آمد که حرکت به سمت قله‌های ترسیم شده از ناحیه ملت ایران نیست و اتفاقات فراوانی رخ داد. عوامل اصلی شکل‌گیری این احساس دو عامل است؛ اول فاصله گرفتن از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران و دوم فاصله گرفتن از ملت. یادمان نرفته است که پنج، شش سال قبل در فضای عمومی کشور و فضای جهانی استکبار علیه ملت ما چه حوادثی رخ داد و همه این‌ها از دو عامل فاصله گرفتن از آرمان‌ها و فاصله گرفتن از ملت منشاء می‌گرفت».

احمدی‌نژاد تاکید کرد: «تاریخ قضاوت می‌کند که همواره ملت ایران، ملتی آرمانی بوده و هیچ‌گاه از انجام وظایف ملی، انقلابی و آرمانی خود کوتاهی نکرده است. این شهادت امام و رهبری و منصفان است. ملت ما همواره وظیفه خود را به خوبی انجام داده است و تاریخ گواهی می‌دهد هرگاه مدیران شایسته، مدیران انقلابی و همراه با آرمان‌های ملت بر منصب امور اداری کشور بوده‌اند، این ملت شکوفا شده و بر معادلات جهانی اثرگذار بوده است و در هر مقطعی از تاریخ مدیران ناهم‌رنگ و فاصله گرفته از آرمان‌های بلند انقلاب و ملت امور را دست گرفته‌اند، دوران سرخوردگی استعدادها و توانمندی‌های ملت ایران بوده است».

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که " من ذهن شما را به چند سال قبل می‌برم" یادآور شد: «بیینید که در چه فضایی زندگی می‌کردیم، اعتماد به نفس ملی و خودباوری ملی به نقطه‌ حضیض خود رسیده بود و قدرت‌های استکباری قصد تحقیر ملت ایران را داشتند. برخی‌ها ضعف و ناتوانی خود را در فضای عمومی کشور حاکم و ترس و دلدادگی خود را به ملت ایران منتسب کردند. ببینید در حوزه اقتصاد در چه شرایطی بودیم؛ ده‌ها بنگاه‌های اقتصادی در کشور در نقطه‌ بحران و آسیب جدی قرار داشت و روزانه ده‌ها و صدها اعتراض و تظاهرات در بخش تولید صورت می‌گرفت و رشد تولیدات اقتصادی در پایین‌ترین نقطه خود بود. بیش از سه میلیون بیکار در کشور وجود داشت که عمدتا از جوانان بودند».

وی ادامه داد: «در حوزه سیاست داخلی ما شاهد درگیری و ترویج کینه‌ورزی‌ها، دسته‌بندی‌ها و قطعه کردن ملت و به رخ کشیدن داشته‌ها و ادعاهای دیگران و کوچک شمردن توانمندی‌ها و عظمت ملت ایران بودیم و این یک امر رایج بود. این‌که یک مساله کوچک، شخصی و گروهی با سرعت و با فشار تبلیغات و با دخالت مدیران ارشد به مساله ملی تبدیل می‌شد، یک امر روزمره بود. امید عمومی در معرض تهاجم و تخریب جدی قرار داشت. سیل مهاجرت به خارج از کشور به خصوص آمریکای شمالی در یک سال زیاد بود و مثلا در یک سال بیش از 125 هزار متخصص از کشور خارج شدند. در عرصه سیاست خارجی نیز شما فضا را مشاهده می‌کردید و شرایط را می‌دیدید؛ عده‌ای با شعار اینکه می‌خواهیم تنش‌زدایی کنیم، می‌خواستند ملت ایران و آرمان‌های ملت ایران را در نظام سلطه و نظام استعمار و مناسبات ظالمانه هضم کنند. در همین کشور مقاله نوشتند که دوره انقلاب به سر رسیده است، دوران استقلال به سر رسیده است و عظمت نامفهوم است و ما باید در مناسبات جهانی جایگاهی که برای ما دیگران تعریف کرده‌اند را بپذیریم و قبول کنیم».

وی ادامه داد: «یکی دیگر از مسائل وادادگی در مساله هسته‌ای بود؛ مساله هسته‌ای فقط یک مساله فناوری و تکنولوژی نبود، بحث استقلال ملت ایران بود به بهانه این‌که می‌خواهیم تنش‌زدایی کنیم، قدم به قدم عقب‌نشینی شد و دشمنان گستاخ‌تر و پرروتر شدند و سطح تقاضا و خواسته‌های خود را بیشتر کردند. در سعدآباد یک قرارداد ننگین و یک طرفه به ملت ایران تحمیل کردند و گفتند که ملت ایران مجبور است به صورت داوطلبانه همه تاسیسات خود را تعلیق کند. گستاخی را به جایی رسانند که گفتند باید آزمایشگاه‌ها و رشته‌های دانشگاهی مرتبط را نیز تعطیل کنیم. آقای بلر در یک مصاحبه اعلام کرد که ما میوه عراق را در سعدآباد چیدیم و به دست آوردیم». 

آقای احمدی‌نژاد؛ شما بگوئید کدام‌ یک ننگین‌تر است؟ [+]
شش غلط احمدی‌نژاد در یک پاراگراف!
[+]


احمدی‌نژاد ادامه داد: «آمدند و گفتند گام اول افغانستان است، گام دوم عراق و گام سوم ایران و آن‌قدر گستاخ شدند که آقای بوش به صراحت اعلام کرد که می‌خواهیم ایران را تصرف کنیم. معاون او گفت باید ایران را از صحنه حذف کنیم و یکی دیگر از آن‌ها گفت می‌خواهیم ریشه ملت ایران را بخشکانیم. این‌ها همه در حالی بود که سیاست تنش‌زدایی در دیپلماسی ما حاکم بود. در قضیه افغانستان با آن‌ها همکاری شد ولی آن‌ها ملت ایران را متهم به تروریسم کردند. در عراق با آن‌ها همکاری شد ولی آن‌ها ملت ایران را به عنوان محور شرارت نامیدند، 15 بار آرایش نظامی برای حمله به ایران گرفتند».

احمدی‌نژاد گفت: «جنایتکارترین تاریخ، ملت ایران را متهم کردند به تجاوزگری و نقض حقوق بشر و سنگین‌ترین جنگ روانی را سامان دادند در شرایطی که بیشترین همراهی و تمکین در برابر آن‌ها به عمل آمده بود».

وی با بیان این‌که "ملت ایران هیچ‌گاه زیر بار زور و فشارها و جیغ‌های سرخ، بنفش و قهوه‌ای نخواهد رفت" گفـت: «ملت ایران دل‌بسته به آرمان‌های انقلاب و توانمندی‌های انقلاب به صحنه آمد و شعار بلند توانستن و ما می‌توانیم را سر داد و در دست گرفت و اعلام کرد که ما می‌خواهیم زیر پرچم توانستن حرکت کنیم».

وی گفت: «این شعارها برآمده از عمق جان ملت ایران و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ملت ایران بود».

احمدی‌نژاد گفت: «استقبال گسترده ملت از توانستن که نماد خواستن ملت ایران است باعث شد که عرصه‌ سیاسی کشور متحول شود».

احمدی‌نژاد در ادامه سخنانش به بخش دوم صحبت‌های خود مبنی بر این‌که "در این چهار سال چه اتفاقی رخ داد؟" اشاره کرد و گفت: «این چهار سال از سخت‌ترین، مهم‌ترین و حساس‌ترین مقاطع تاریخ معاصر کشور ما و بعد از انقلاب است. سنگین‌ترین فشارها از خارج از کشور بر ما وارد شد؛ چهار قطعنامه شورای امنیت. بستن راه اقتصادی ملت».

وی گفت: «آن‌ها گمان می‌کردند با بستن مسیر بانک که شریان اصلی اقتصاد است ملت ایران با فشار تبلیغاتی، ‌اقتصادی و سیاسی از خواسته خود و مسیر خود کوتاه می‌آید. در طول این چهار سال تحت سنگین‌ترین فشار تبلیغاتی در داخل بودیم در اوج فشارهای سیاسی دشمن در موضوع هسته‌ای. در حالی که دشمن می‌خواست بگوید فشارهای ما باعث متلاشی شدن ملت ایران می‌شود، اوضاع اقتصادی کشور به هم ریخته است، مردم ناراضی هستند و با جنگ روانی می‌خواستند موضوع تحریم را به عنوان یک عامل ترساندن مورد استفاده قرار دهند،‌ دیدید که برخی‌ها در داخل کشور موضوع گوجه‌فرنگی را به مساله اول کشور تبدیل کردند. بیشترین همراهی‌ها با طراحی‌های دشمن انجام شد؛ یعنی جنگ روانی دشمن به زبان فارسی ترجمه شد و ده‌ها برابر گسترده‌تر در فضای عمومی کشور منتشر شد. اما علی‌رغم این فشارها و در سخت‌ترین شرایط دستاوردهای ملت ایران کم‌نظیر است».

احمدی‌نژاد گفت: «مهم‌ترین دستاورد این دولت در این چند سال بازیابی اعتماد به نفس ملت و خودباوری ملت ایران است. به فضل الهی بالاترین درجه‌ اعتماد به نفس اکنون در بین ملت ما وجود دارد. بالاترین درجه خودباوری در اندیشه و عمل ملت ایران وجود دارد. در بخش‌های گوناگون دستاوردهای بی‌نظیری صورت گرفته است. در بخش اقتصادی حداقل سه برابر دوران قبل کار انجام شد و در برخی بخش‌ها ده برابر قبل کار انجام شده است و برای ارزیابی کردن کار انجام شده تنها راه مقایسه عملکرد با دولت‌های قبلی است وگرنه مشکلات و ضعف‌ها همیشه بوده است و باید دید کدام مشکل چقدر کاهش پیدا کرده است، برای اولین بار در کشور هیمنه تحریم در هم‌شکست».

وی گفت: «آیا امروز اقتصاد ایران متزلزل شده است یا اقتصاد استکبار؟ امروز جبهه سرمایه‌داری و استکبار در نگرانی و التهاب سنگین اقتصادی قرار دارد و هیچ امیدی به آینده نیست ولی در ایران ثبات نسبی وجود دارد و حرکت رو به جلو و رو به رشد است. در شرایطی که کارخانجات فولاد در دنیا کاهش تولید داده‌اند در ایران رشد تولید فولاد افزایش پیدا کرده است و ظرفیت تولید فولاد ‌7.7 میلیون تن اضافه شده است».

وی همچنین به افزایش انتشار مقالات علمی و اختراعات اشاره کرد و گفت: «امروز ما جزو معدود کشورهایی هستیم که مدیریت سوخت هسته‌ای را به طور کامل در اختیار دارد. ما در نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی و در عرصه‌ هوا و فضا، در عرصه جهانی در جایگاه خوبی قرار داریم. بیش از ‌70 درصد در ظرف چهار سال به ظرفیت دانشگاهی کشور ما اضافه شده است، تحقیقات و پیشرفت‌های کشور ما چندین برابر سال‌های قبل است».

احمدی‌نژاد همچنین به بحث سهمیه‌بندی بنزین اشاره کرد و گفت: «در راستای سهمیه‌بندی بنزین بیش از ‌30 میلیون لیتر بنزین صرفه‌جویی می‌شود و از مصرف بی‌رویه‌ آن جلوگیری می‌شود».

وی همچنین به بحث سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اشاره کرد و گفت: «نیروی‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیروهای دلسوز، توانمند و متخصص بودند و هستند و اکنون نیز در خدمت برنامه‌ریزی کشور هستند. اما به دلیل ساختارها و به دلیل نوع نگاه تحمیلی بر آن، سازمان به مانع شکوفایی برنامه‌ریزی در ایران تبدیل شده بود و اکنون جای خود را به یک تشکیلات کوچک‌تر، تخصصی‌تر، آرمانی‌تر و فکری‌تر داده است و معاونت برنامه‌ریزی در حال حرکت به جایگاه فکری و برنامه‌ریزی کلان خود است».

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: «در طول این سه سال و ‌10 ماه این دولت بیش از سه برابر با مقایسه با دوران قبل فعالیت عمرانی انجام داده است. در عرصه نفت بیش از ‌66 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده و بیش از ‌70 میلیارد دلار قرارداد جدید بسته شده است و نقطه‌ مرکز تحریم دشمن شکسته شده است. ماجرای تحریم ملت‌ها و ملت ایران برای همیشه به بایگانی و قبرستان تاریخ سپرده شده است».

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم خطاب به دانشجویان گفت: «بدانید در برخورد با تحریم‌ها خدا شاهد است که بنده در بیش از ‌250 ملاقات با مسوولان کشورها حتی به اندازه سر سوزنی تقاضا نکردم و ضعف نشان ندادم. برادران و خواهران شما در دولت با توکل به خدا و عزت نفس و اتکاء به توانمندی‌های ملت ایران در ستاد تدابیر ویژه قدم به قدم حرکت کردند و حلقه‌ سنگین تحریم را شکستند. امروز شرکت‌های شرقی و غربی و استکباری و غیراستکباری برای گرفتن پروژه از ایران با یکدیگر مسابقه گذاشتند و سر و دست می‌شکنند. در طول این چهار سال چه اتفاقی افتاد، یک بار دیگر ملت ایران مصدر و فعل توانستن را هجی کرد و در یک عرصه‌ سنگین جهانی اثبات کرد که ما می‌توانیم».

وی در پاسخ به خواسته دانشجویان که از وی خواستند در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز بگوید، گفت: «به فضل الهی ما مبارزه با فساد را به صورت ریشه‌ای آغاز کردیم و با اصلاح آیین‌نامه، سازوکارها و روش‌ها و سلسله مراتب تصمیم‌گیری تا امروز بسیاری از دست‌های نامحرم و پلید از بیت‌المال قطع شده است و ان‌شاءالله مابقی آن‌ها نیز قطع خواهد شد».

وی گفت: «در طول این چند سال ‌20 تریبون و نشریه به صورت روزانه و مستمر دولت را مورد اهانت و تهمت قرار دادند و ما سکوت کردیم؛ سکوت به خاطر منافع ملت و صیانت از حریم ملت. برخی خیال کردند که ما جواب نداریم و این‌ها بی‌پاسخ است. تک تک این مطالب پاسخ دارد. در سه، چهار ماه به بهانه انتخابات رکیک‌ترین واژه‌ها را علیه دولت به کار بردند و به ساحت ملت ایران توهین کردند. در اصفهان صدها هزار نفر از مردم مومن به بهانه استقبال از فرزندان و خدمتگزاران خود به میدان آمدند تا عظمت خود را نشان دهند و به رخ جهانیان بکشند. برخی دانسته یا نادانسته به مردم اصفهان توهین کردند، آن‌ها گفتند که بین مردم سیب‌زمینی توزیع کردند. من یک پیغام دادم و گفتم بسیار خوب شما مردم را نمی‌شناسید و به ملت توهین می‌کنید، سیب‌زمینی گرفتند که به خیابان بیایند چه چیزی گرفتند که ابراز احساسات کنند و شعار مرگ بر آمریکا بدهند؟ نباید این توهین‌ها به ملت ایران شود و ما آن را قبول کنیم».

احمدی‌نژاد گفت: «معلوم شد که ملت ایران می‌تواند و توانسته است که از عرصه‌های سنگین با همدلی، ایستادگی و وحدت عبور کند و راه همین است. باورمان این است که ظرفیت ملت ایران، ظرفیتی بزرگ و بی‌پایان است. ملت ایران ظرفیت بسیار بزرگی برای انجام تصمیمات بزرگ و تحول‌آفرین دارد و هیچ‌کس حق ندارد که ضعف درونی خود را به حساب ملت ایران بگذارد. ملت ایران در عرصه‌ جهانی باید نقش‌آفرینی کند و ساختن ایران و حضور در عرصه‌ جهانی لازم و ملزوم یکدیگر و با هم هستند».

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: «اگر کسی خیال کند دور مرزها را دیوار بکشیم و به جهان کاری نداشته باشیم، می‌توانیم ایران را بسازیم تصور اشتباهی است و مفهوم این حرف این است که باید در خانه و شهر خود از دشمن استقبال کنیم. علاوه بر این‌که باید کشور را بسازیم باید در عرصه جهانی نیز حضوری فعال داشت. دخالت در عرصه جهانی باعث می‌شود که فرصت‌های لازم برای ساختن را در اختیار بگیریم و ملت ایران می‌تواند. چرا برخی خیال می‌کنند ملت ایران، ملت دسته هفتم یا هشتم است؟ و این‌که باید دیگران طراحی کنند و ملت ایران تبعیت کند؟ ملت ایران هرگز نظامات تحمیلی استکبار را نخواهد پذیرفت. راه همین است؛ تصمیمات انقلابی و عالمانه».

وی در بیان خاطره‌ای اظهار کرد: «موقعی که به استانداری اردبیل رفتم، کارها را صبح شروع می‌کردیم و تا پاسی از شب ادامه داشت. یکی از دوستان خوب گفت فلانی چرا این‌جوری کار می‌کنی؟ مدیریت کشور به این‌گونه کار کردن عادت نکرده است. آیا می‌خواهی مدیران در برابر تو بیاستند؟ به وی گفتم؛ تو اشتباه می‌کنی مدیریت اگردلسوز باشد حتی ثانیه‌ای را نیز برای خدمت به مردم از دست نمی‌دهد».

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری هم‌چنین یادآور شد: «برای مراسمی به عسلویه رفته بودیم؛ دوستی گفت کارهایی که در این دولت انجام شده حیرت‌انگیز است به همین خاطر عده‌ای که به لاک‌پشتی حرکت کردن عادت کرده‌اند اصلا نمی‌توانند این کارهایی که انجام شده است را باور کنند. گرفتن تصمیمات انقلابی همراه با کار کارشناسانه را نمی‌توانند با چارچوب ذهنی خود تطبیق دهند و به همین خاطر انگ عدم کارشناسی می‌زنند».

وی تاکید کرد: «برنامه‌ریزی ما باید مبتنی بر استقلال، عزت و توانمندی‌های مردم‌مان و در نقطه‌ مقابل برنامه‌ریزی‌های استعماری باشد. امروز باید بر اساس مبانی علمی، اسلامی و فرهنگ ملت ایران که فرهنگ عشق، محبت، برادری و ایثارگری است ایران را بسازیم و برای مشارکت فعال در مدیریت جهانی آماده شویم؛ این شایسته‌ ملت ایران است و ملت ایران خواهد توانست».

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: «برخی‌ها کرنش در برابر زورگویان را تئوریزه و دسته‌بندی شیک می‌کنند و ما را نیز به کرنش دعوت می‌کنند و برخی به ما می‌گویند این‌طور در برابر زیاده‌خواهان جهانی و داخلی ایستاده‌اید، آیا برای آینده خود فکر کرده‌اید؟ هزاران هزار احمدی‌نژاد فدای یک ثانیه زندگی سعادتمند ملت ایران».

وی ادامه داد: «دنیا بداند این دولت برآمده از اراده ملت ایران تا زمانی که سر کار باشد هیچ سندی که حتی یک قدم و یک ریال علیه منافع ملت ایران باشد، امضاء نخواهد کرد. دنیا بداند که ما سینه‌ خود را برای تیرهای تهمت، دروغ و توهین زیاده‌خواهان آماده کرده‌ایم ولی یک لحظه کرنش در برابر زورگویان هرگز و هرگز اتفاق نخواهد افتاد».

وی در برابر ابراز احساسات دانشجویان که شروع کردند به شعار دادن یا زهراء یا زهرا، دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد، گفت: «من مطمئن هستم که دانشجویان ایران زمین هر کدام یک پرچم برافراشته از عزت، عظمت و آرمان‌های بلند ملت ایران است».

احمدی‌نژاد در بخش دیگر از صحبت‌های خود گفت: «آقایی هر روز تهمت می‌زند و توهین می‌کند، از او پرسیده‌اند که چرا به فلانی توهین می‌کنی؟‌ می‌گوید احمدی‌نژاد ما را تحویل نمی‌گیرد. من می‌گویم صدها هزار ساعت نوکری آن روستایی دور افتاده را که زیر چرخ برنامه‌های توسعه‌ شما له شده است و یک ثانیه دست‌بوسی آن کشاورز و کارگر را به صدها ساعت نشست و برخاست همراه با تعریف شما عوض نخواهم کرد. بدانند تا روزی که این دولت است هرگز، هرگز منافع ملت را فدای زیاده‌خواهی‌ها، پروریی‌ها و زیاده‌گویی‌های یک مشت آدم پرادعا و بی‌خاصیت نخواهد کرد».

وی گفت: «من یک روزی در یک جمع گفتم که این سینه مالامال از حرف است و اگر نمی‌گویم معنای آن نیست که حرفی نداریم. بدانید به خدایی خدا فشاری که برخی در موضوع هسته‌ای در داخل به ما وارد کردند به مراتب بیشتر از فشار جبهه‌ استکبار بود».

وی در واکنش به شعار دانشجویان که می‌گفتند مرگ بر منافق، احمدی احمدی افشاء کن، گفت: «تا فشاری از ناحیه دشمنان می‌آمد، جلسه‌ای به عنوان جلسه کارشناسی می‌گذاشتند و خواسته‌های دشمن را به زبان فارسی ترجمه می‌کردند و می‌خواستند در قالب تحلیل به ما تحمیل کنند و شروع به قانع کردن افراد دیگر می‌کردند؛ چراکه می‌دانستند باید چند نفره به سراغ ما بیایند. می‌آمدند و همان حرف‌ها را می‌زدند، ما می‌گفتیم باید به خداوند توکل کرد، خداوند وعده داده است که اگر بایستیم پیروزی و نصرت قطعی است و به جای ترس از آن‌ها باید از خدا ترسید. در بسیاری از این جلسات رخ داد که مستقیما در جلسه به من توهین کردند و من تحمل کردم و بعد خدمت مقام معظم رهبری گفتم که شما فرمودید که هسته‌ای را مدیریت کنید و ما باید عرضه داشته باشیم از حقوق ملت ایران دفاع کنیم. به مقام معظم رهبری گفتم شما روز اول گفتید که تحمل کنید و ما تا امروز تحمل کردیم و تا زمانی که لازم باشد تحمل می‌کنیم».

وی ادامه داد: «این افراد هر موقع فشارها زیاد می‌شد می‌آمدند و می‌گفتند چرا کشور را به خطر می‌اندازید و هزینه می‌دهید. من در مناظره در مورد این هزینه‌ها صحبت خواهم کرد و آن را روی میز خواهم داشت تا معلوم شود چه کسانی هزینه دادند. وقتی فشار زیاد می‌شد همه سخنران می‌شدند؛ چرا آقا هزینه می‌دهید؟ هسته‌ای می‌خواهید برای چه؟ چرا کشور را با ندانم کاری‌ها به خطر می‌اندازید؟ ولی وقتی که لحن دشمن آرام می‌شد می‌آمدند و می‌گفتند اصل هسته‌ای مربوط به ما است. بسیار روشن است که دستاوردهای یک ملت حاصل مجاهدت‌های یک ملت در طول تاریخ است و هیچ‌کس حق ندارد به اسم خود این دستاوردها را بنویسد. وقتی ماهواره به فضا پرتاب شد، نگفتیم که ما ماهواره را پرتاب کردیم بالا، بلکه گفتیم جوانان رشید این ملت ماهواره به فضا پرتاب کردند. برخی آمدند و گفتند که این ماهواره مربوط به زمان ما بوده است، من نیز گفتم درست است، اساس ماهواره مربوط به زمان ابوریحان بود که جاذبه زمین را کشف کرد».

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به بحث هولوکاست اشاره کرد و خطاب به دانشجویان گفت: «شما در جریان موضوع هولوکاست هستید ما در این موضوع دو سوال را مطرح کردیم و پس از مطرح کردن این موضوع، حنجره‌های استکبار دریده شد و حکم ترور و کشتن ما را صادر کردند. آقایی در تهران بلندگویی در دست گرفت و گفت فلانی از سیاست و دیپلماسی چیزی نمی‌فهمد، چرا چیزی گفته است که آن‌ها عصبانی شوند؟ ما پیام فرستادیم که یک سوال مطرح کردیم، از این سوال ما صهیونیست‌های آدمکش عصبانی شدند، تو چرا عصبانی می‌شوی؟ به خاطر ایستادگی ملت ایران، آرایش سیاسی جبهه‌ استکبار در هم شکست».

وی خطاب به جمعیت گفت: «هولوکاست و اندیشه‌ صهیونیسم مرده است و پزشک متخصص که بالای سر آن است این موضوع را اعلام کرده و سران استکبار آن را چندین بار آزمایش کرده‌اند و گفته‌اند مرده است و با نفس برخی‌ها در داخل زنده نخواهد شد».

احمدی‌نژاد گفت: «برخی‌ها توصیه می‌کنند که تهدید را با عقب‌نشینی رفع کنید، در صورتی که این اشتباه است. تهدید را باید با اقتدار و شجاعت برطرف کرد نه از موضع ضعف و انفعال و راه آینده همین است».

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: «انتخابات یک امر اصیل است که ملت تصمیم‌گیری می‌کند.صحنه‌ اراده مردم است و حکومت اسلامی بدون خواست و اراده مردم برپا نمی‌شود. انتخابات یک سکوی پرتاب است، انتخابات در کشور ما در هر مقطعی نقطه‌ عزت و موجب سرافرازی ملت بوده است و دشمنان ملت ایران از انتخابات ایران هراس دارند. آن‌ها نگران هستند که یک بار دیگر اراده ملت ایران یکپارچه به صحنه آید و به همه زیاده‌خواهی‌های آن‌ها پاسخ نه بلند بدهد، آن‌ها نگران این موضوع هستند».

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: «ما باید تلاش کنیم که انتخابات با شور و گستردگی هرچه تمام‌تر برگزار شود».

وی ادامه داد: «آقایی آمده و شش ماه است انتخابات را زیر سوال می‌برد. آقایی در دوره قبل کاندیدا بود و چهار سال است که انتخابات را زیر سوال می‌برد، باعث تعجب است، ما چهار سال سکوت کردیم و امروز جهت دفاع از حق ملت ایران این جمله را می‌گویم، همه می‌دانید در انتخابات سال 84 موضع دولت قبل و مجریان انتخابات در مورد انتخابات چه بود، موضع‌شان با این دولت نبود و نقطه‌ مقابل آن بود. مسوولان وزارت کشور اهانت کردند و حامی رقبا بودند و اعلام موضع می‌کردند، حال شما چطور می‌گویید که انتخابات قبل سالم نبوده است؟ اگر انتخابات در کشور ناسالم بوده است تمام حضور شما در مناصب بعد از انقلاب زیر سوال است».

وی گفت: «برخی می‌خواهند با زمینه‌چینی به انتخاب ملت ایران خدشه وارد کنند. من به ملت ایران و شما می‌گویم؛ هوشیار باشید به هر کسی که می‌خواهد این کوچک‌ترین ملت ایران را یعنی احمدی‌نژاد را تبلیغ کند، می‌گویم حق ندارد نسبت به دیگران اهانت کند. من از شما خواهش می‌کنم در تمام ایران مراقبت کنید، هر کسی که به دنبال توهین و برخورد با مردم و مزاحمت برای مردم باشد، ربطی به ملت ایران و ربطی به جمع حاضر و احمدی‌نژاد ندارد».

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دهم گفت: «خواهش دیگر من این است که در تبلیغ دولت، انصاف و عدالت را رعایت کنید و اگر یک قدم برداشته شده همان یک قدم را بگویید؛ کسی حق ندارد اضافه کند. ما در خدمت مردم هستیم، تابع اخلاق فرهنگی و اسلامی هستیم و باید همه اخلاق را رعایت کنیم».

وی خطاب به جمعیت گفت: «مراقب باشید که کسی را عصبانی و ناراحت نکنید، برخی می‌خواهند دعوا درست کنند، سر و صدا ایجاد کردند و شروع کردند به این‌که بگویند نمی‌گذارند ما صحبت کنیم و دیدگاه‌های خود را بگوییم. من در همان موقع گفتم که همه آزاد هستند هر جایی که می‌خواهند بروند و صحبت کنند. نباید فرصت مظلوم‌نمایی را کسی در اختیار کسی قرار دهد، چهار سال است که سنگین‌ترین اهانت‌ها را به دولت کرده‌اند، به جرم ایستادگی به پای منافع ملت. مواظب باشید با دو سه صحنه ساختگی، کسانی که صحنه را ساخته‌اند خود را مظلوم جلوه ندهند. سه هفته تا انتخابات باقی مانده است و ان‌شاءالله فضا با آرامش جلو می‌رود. من اطلاع دارم که برخی به دنبال تند کردن فضا هستند. شما آرامش خود را حفظ کنید،‌ آن‌ها نمی‌توانند کاری بکنند. همه باید تابع اراده ملت ایران باشیم».

وی گفت: «انتخابات ایران آثار جهانی دارد و مورد توجه جهانیان است و تقریبا تمام کشورها به این انتخابات توجه دارند. بسیاری از مناسبات‌ سیاسی جهان متوقف شده است و منتظر این هستند که ببینند ملت ایران چه تصمیمی می‌گیرد».

احمدی‌نژاد به پرتاب موشک سجیل 2 اشاره کرد و گفت: «این موشک چند مرحله‌ای است که با سوخت جامد کار می‌کند و خاصیت آن این است که متخصصین پرتاب چند مرحله را آزمایش کردند و معنای آن این است که با یک گام بعدی می‌توان موشکی با هر بردی را در اختیار داشت.‌ فناوری‌ها و پیشرفت‌های ملت ایران در خدمت صلح و برادری است. ملت ایران اهل گفت‌وگو است و اعتقاد دارد که مسائل جهانی باید در سایه اعتقاد، عدالت و برادری حل شود».

وی گفت: «ملت ایران موشک انتخابات را در چند مرحله‌ و با سوخت جامد به فضای سیاسی جهان پرتاب خواهد کرد».

وی در ادامه از مقام معظم رهبری که پا به پای ملت و پیشتاز ملت ایران، حامی منافع ملت ایران بوده است، تشکر و قدردانی کرد و خطاب به جمعیت گفت: «بدانید صبح نزدیک است و تا طلوع صبح آرمان‌ها یک یا حسین دیگر باقی است».

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خطاب به دانشجویان گفت: «دوست داشتم که با تک تک شما صحبت می‌کردم ولی باید برویم و برنامه‌های تلویزیونی را ضبط کنیم و از این‌که با تک تک شما صحبت کنم محروم شدم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۱
0
0
چه جالب من تا حالا نمیدونستم که جاذبه زمین را ابوریحان کشف کرده.خدا پدر آقای احمدی نژاد را بیامرزد که باعث شدند بر اطلاعات علمی من افزوده شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۱
0
0
امان از این توهم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۱
0
0
«بدانید صبح نزدیک است و تا طلوع صبح آرمان‌ها یک یا حسین دیگر باقی است»، یک یا حسین تا میرحسین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۱
0
0
من فقط از شما می پرسم انرژی هسته چه نتیجه غیر از تحریم برای ایران داشته ! سخنان شما در مورد اسراییل چه سودی برای ایران یا حتی فلسطین داشته !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
اگه ميفهميدم، كيا طرفداراي احمدي نژادن و دليلشون از اين كار چيه!!!؟
اگه يه بار ديگه رئيس جمهور بشه، خودكشي ميكنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
آقا چرا سانسور می کنید من می خوام ببینم ایشون از فقرا و بیچاره های توی خیابون خجالت نمی کشه ! آخه اون دختر 5 ساله کوچلو که دست فروشی می کنه چه گناهی کرده که کشوری که این همه نفت و گاز و ثروت داره باید فقیر باشه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
مرسی آقای رییس جمهور !
ادامه بده بیشتر از اینا باید رسوا بشن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
ای آقا ....!
ایشان آنقدر [...] هستند که اگر ملائکه نازل شوند و از ایشان قدری انتقاد کنند می گوید خدا هم قصد تخریب من را دارد....!
آخر بس است عوام فریبی بس است دروغ و ریا......
یعنی دو سه روز دنیا اینقدر ارزش دارد؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
"حکم ترور و کشتن من را صادر کردند" بد جوری جو گیر شده منم می خوان ترورکنن تو رو خدا بهم رای بدین تا ترورم نکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
امان از اشعار عوام فریب.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
شنونده ها از ساعت چند اونجا منتظر او بودند. 10 ؟ 9 ؟ 8 ؟ 7؟ پس خسته هستند..... و باقی ماجرا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
به نام خدا
به نظر من همین مطالب کافیست تا بار دیگر به احمدی نژاد رای بدیم. امیدوارم دوستان انصاف به خرج دهند و تحمل حقیقت را داشته باشند
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
vaghean harchi fek mikonam mibinam bohrani ke shoma fek mikonid tu keshvarhaye dige hast, 100 barabar bad taresh az avvale [...] ta hamin alan tu iran bude.

kudum sabat? kudum roshd?

harfe[...] ham haddi dare
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
به خدا من خودم که هیچ از هر موجود زنده ای که در ایران زندگی می کنه اگه بپرسید که 4 سال قبل وضع بهتر بود یا حالا مطمئنا میگه 4 سال قبل . 4 سال قبل ما می تونستیم حتی اگه راضی نیستیم رو در رو با خاتمی صحبت کنیم. الان دیگه تو ذهنتم احساس ناراحتی کنی از ریشه قطعت می کنند.
این [...] چطور می تونه این حرفها رو بزنه.
بابا پس فردا هممون تو یه وجب جا می خوابیم.
دم دوست عزیز که پایین تر نظر داده گرم: یک یا حسین تا میرحسین.
ناشناس
|
Ireland
|
۰۴:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
فقط میر حسین. این [...] این دفعه بیاد به رهبر هم رحم نمی کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
زنده باد تمام خیالبافان دنیا!!!! رای ما موسوی واقع بین و واقع گرا 22 خرداد ثابت میکنیم که ملت ایران انساهای خیالباف تو رویا رو نمیخواد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
در ابتدای طرح کاندیداتوری احمدی نژاد در جامعه اسلامی دانشجویان در 4 سال قبل آقایان فرمودند به احمدی نژاد رای بدهید تا در صورت بروز مشکل در دولت ملت نسبت به روحانیت بد بین نشود و مشکلات کشور به حساب روحانیت گذاشته نشود . ولی الحمد الله آقای احمدی نژاد برای آب خوردن هم از مذهب و روحانیت و در راس آن مقام عظمی رهبری مایه گذاشت ملت و به خصوص قشر مومن و حزب الهی دانشگاهی کشور به کسی رای خواهد داد که برای مشکلات از خودش مایه بگذارد نه از اعتقادات مردم و مردم را نسبت به مذهب بد بین نکند که از نان شب واجب تر بنا به فرمود حضرت امام حفظ اسلام و کیان اسلامی می باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
درود بر دكتر احمدي نژاد
زنده باد رئيس جمهور شجاع و مكتبي و مردمي محمود احمدي نژاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
"به هر کسی که می‌خواهد این کوچک‌ترین ملت ایران را یعنی احمدی‌نژاد را تبلیغ کند، می‌گویم حق ندارد نسبت به دیگران اهانت کند." جالبه!!خودش به راحتی اهانت میکنه اونوقت....امان از دررویی و نفاق.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
خوب اخر زمان نزدیک است چون [...] امده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
فكر مي كنين اين اقاي سيصد ميليارد دلاري را براي چي بايد بكشن؟ نخير ايشون اول بايد توضيح بدن كه اين 300 ميليارد دلار را چيكار كردند بعدش اگر دادگاه حكم [...] بشن!واقعا اگر اين آقا اعتقاد دارند كه مردم ايران اينقدر [...] هستند كه اين مظلون نمايي ها و دودوزه بازي ها را دوباره باور مي كنند سخت در اشتباهند!فقط كساني اين جرفها را باور مي كنند كه دستشون توي اون سيصد ميليارد دلار پول مردم بيچاره ايران بوده و داشتند اين 4سال جيباي خودشون و اطرافيانشونو پر مي كردند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
باباخالي نبند! 2 هفته پيش بود كه يكي از آقايان وزرا در آلمان التماس مي كرد اگر سرمايه گذاري نكنيد ما با چين قرار داد امضا مي كنيم . مگر به جزء و نزوئلا و برخي كشروهاي آفريقايي و در برخي مواقع چين كشوري با ما نشست و برخاست مي كنه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
شمارش كردم، 84 بار گفته "ملت ایران"! مي تونيد با اين فرمولي كه ميگم حرفاشو رمزگشايي كنيد:
ملت ایران = من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
از ماست که برماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۲
0
0
زنده باد رئیس جمهور مردمی ویاور مستضعفین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۳
0
0
سلام
امیدوارم این بار کسی انتخاب بشه که منطقی تر و مستدل تر صحبت کنه و همه انتقادات رو به مسخره نگیره واقعا پاسخگوی ایرادات وارده باشه(اگه جواب منطقی ای وجود داره) نه اینکه "با طرح سوال از طرف مقابل" از پاسخ دادن تفره بره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۳
0
0
تو خیلی..........آن هستی که خودت رابا آقای هاشمی مقایسه می کنی اینرابدان بززگان شمابه امام هم خیلی توهین کردند ولی درزمان امام نتوانستند بالباس دین به آقای هاشمی حمله کنند .ایکاش امام زنده بود .... منافقین دقیقا حرفهای شمارامی زدنند ولی درآن زمان امام حامی مثال هاشمی ها بودند ولی امروز متاسفانه امام نیست . مطمئن هستم خداونددرزمان مناسب پاداش ایشان را می دهد و تو دهنی بشما خواهد زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۳
0
0
ميخواد خودش عزيز كنه
پولهاي نفت كجاست؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
0
0
lمی دونستید ان مخفف احمدی نژاده>؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین