کد خبر: ۸۹۴۳۳۷
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
تبلیغات

توسعه کسب و کار شما با نرم افزار حسابداری ابری پارمیس

در حال حاضر، سازمان‌های زیادی در حال تغییر دادن مسیر خود به سمت بکارگیری انواع پلتفرم حسابداری جهت اداره کردن امور مالی مجموعه تحت نظارت خود هستند. استفاده از این نرم افزارها، با مزایای زیادی برای انواع کسب و کار‌ها همراه است
توسعه کسب و کار شما با نرم افزار حسابداری ابری پارمیس
آفتاب‌‌نیوز :

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، با داشتن تیمی کاردان و مطلع از امور مالی و حسابداری و سابقه کاری بیشتر از دو دهه، همواره در جستجوی برآوردن نیاز‌های کسب و کار شماست. نظم دهی به امور مالی هر کسب و کار و شغلی، برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت و عدم تجربه ورشکستگی، الزامی بوده و با خرید یک نرم افزار حسابداری حرفه‌ای و بی عیب و نقص می‌توانید به این هدف خود برسید. نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار ابری پارمیس، با داشتن امکانات و ویژگی‌های فراوان، جزء دو مورد از بهترین پلتفرم‌های تولید شده در این مجموعه به شمار می‌روند.

اهمیت خرید نرم افزار حسابداری پارمیس

در حال حاضر، سازمان‌های زیادی در حال تغییر دادن مسیر خود به سمت بکارگیری انواع پلتفرم حسابداری جهت اداره کردن امور مالی مجموعه تحت نظارت خود هستند. استفاده از این نرم افزارها، با مزایای زیادی برای انواع کسب و کار‌ها همراه است که از میان آن‌ها می‌توان به محاسبه کردن آسان و ساده انواع مالیات و کاهش قابل توجه هزینه‌ها اشاره کرد که در نوع خود قابل توجه هستند.

در واقع، با خرید پلتفرم حسابداری، دیگر نیازی به استخدام تعداد زیادی حسابدار و یا اختصاص دادن ساعاتی اضافی جهت کنترل کردن آن‌ها برای رسیدگی کردن به تراکنش‌ها، صورتحساب‌ها ندارید. نرم افزار‌های تولید شده در شرکت پارمیس، با قابلیت ارائه کردن گزارشاتی مختلف در حوزه انبارداری، فروش، تولید و امور مالی به راحتی پاسخگوی نیاز‌های شما در حوزه کسب و کار بوده و به کمک آن می‌توانید تصمیماتی بهینه و درست را برای پیشبرد شغلی خود بگیرید.

توسعه کسب و کار شما با نرم افزار حسابداری ابری پارمیس

آشنایی با نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

هیچ حسابداری وجود ندارد که، از محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل در آخر هر ماه شاکی نباشد. علت این موضوع هم چیزی به جز مشکل بودن انجام این کار بالاخص در صورت بالا بودن تعداد کارکنان مشغول به کار در شرکت نیست. اما به کمک نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، دیگر انجام این کار زمانبر و سخت نبوده و دیگر به حسابدار‌ها در روز‌های پایانی سال فشار کاری وارد نمی‌شود.

از میان قابلیت‌های نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، می‌توان از پشتیبانی کردن از مالیات حقوق و دستمزد، رابط کاربری ساده و یکپارچه کردن سیستم حقوق و دستمزد با پلتفرم حسابداری و حضور و غیاب نام برد. البته، به این موارد باید امکان دسترسی آسان و بی دردسر به داده‌ها و گزارش دهی دقیق و اصولی را نیز اضافه کرد.

توسعه کسب و کار شما با نرم افزار حسابداری ابری پارمیس

آشنایی با نرم افزار حسابداری ابری پارمیس

زمانی که خرید سیستم حسابداری را دارید، اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد، نصب نرم افزار بر روی سیستم کامپیوتری و الزام به استفاده از کامپیوتر به ذهنتان می‌رسد. اما باید عرض کنیم که، در حال حاضر با روی کار آمدن و رواج استفاده از نرم افزار حسابداری ابری، دیگر انجام امور حسابداری بسیار آسان‌تر شده و نیازی به سیستم کامپیوتری ندارید. در واقع، بدون نیاز به نصب و تنها با استفاده از اینترنت، می‌توانید امور مالی و حسابداری شرکت تحت نظارت خود را به راحتی پیش ببرید.

نرم افزار ابری، قابلیت بکاپ گیری از داده‌های مالی را نیز داشته و این کار را به صورت کاملاً خودکار و بدون دخالت انسانی برایتان انجام می‌دهد. بعلاوه، نرم افزار ابری، امکان ثبت کردن آسان فاکتور‌ها را نیز داشته و حتی می‌توانید از آن برای استعلام گیری موجودی فروشگاه‌های اینترنتی خود نیز اقدام کنید. از طرفی، اپلیکیشن‌های پرداخت به نرم افزار ابری حسابداری نیز وصل شده و به این ترتیب می‌توانید مدیریت و تسلط بیشتری بر روی امور مالی و حسابداری خود داشته باشید.

جمع بندی

خوشبختانه، شرکت پارمیس به اندازه‌ای موفق بوده و عملکردی عالی از خود نشان داده که، مشتریان زیادی از سراسر کشور از محصولات ارائه شده در آن برای رسیدن به پیشرفت کاری و انجام امور حسابداری و مالی خود استفاده می‌کنند. در حال حاضر و با توجه به شهرت زیاد برند پارمیس در میان صاحبان کسب و کارها، محال است کسی تا به حال نام این شرکت را نشنیده باشد و این موضوع، افتخاری بزرگ برای ریاست محترم این مجموعه به حساب می‌آید. از طرفی، با پشتیبانی‌های عالی و باکیفیت تیم پارمیس نیز دیگر مشکلی از بابت بروز مشکلات نرم افزاری و حتی سخت افزاری نرم افزار خریداری شده نداشته و این امکان به صورت کاملاً رایگان در اختیارتان قرار داده شده است.

برای خرید و یا دریافت نمایندگی نرم افزار‌های مالی و مدیریتی پارمیس می‌توانید با تلفن شرکت تماس و یا به وبسایت https://www.parmisit.com/ مراجعه فرمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین