کد خبر: ۸۹۴۴۲۱
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
نوبخت:

دریافت مالیات باعث افزایش هزینه تولید و در نتیجه تورم و رکود می‌شود

دبیر کل حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه افزایش هزینه‌های تولید کار اشتباهی است، گفت: ۸۰ هزار میلیارد تومان رهاورد ۸ سال حضورم در دولت برای گیلان بود.
دریافت مالیات باعث افزایش هزینه تولید و در نتیجه تورم و رکود می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت بعد از ظهر جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: با ۳۲ سال تجربه کاری در بخش‌های مختلف امروز آمده‌ام که در کنار مردم گیلان و رشت باشم.

وی با بیان اینکه رابطه عاطفی با مردم گیلان و رشت دارم، افزود: شرایط سخت، مشکلات و محدودیت‌ها من را بر آن داشت که دوباره وارد عرصه قانون گذاری از حوزه انتخابیه رشت شوم.

دبیر کل حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه آمده‌ام تا اندوخته‌ها و دانشم را به نفع مردم و برای مردم بهره گیرم، گفت: ارتباط در سطح کلان، تجربه تقیینی و اجرایی بنده به توسعه گیلان کمک خواهد کرد.

نوبخت با اشاره به اقدامات مؤثر در توسعه زیرساخت‌های مواصلاتی گیلان در دولت یازدهم و دوازدهم بیان کرد: از ظرفیت ملی برای توسعه آزادراهی و ریلی در گیلان در زمانی که در دولت یازدهم و دوازدهم مسؤولیت داشتم بهترین بهره را بردم. مقدمات توسعه شبکه ریلی و آزادراهی گیلان در دولت یازدهم و دوازدهم فراهم شد.

کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام با بیان اینکه رهاورد حضور ۸ ساله‌ام در دولت تدبیر و امید تخصیص بیش از یک و نیم میلیون دلار معادل ۸۰ هزار میلیارد تومان به نرخ امروز برای گیلان بوده است، گفت: فقط بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در بخش ساخت بیمارستان‌های گیلان اختصاص دادم.

نوبخت با بیان اینکه برای استیفای حقوق مردم گیلان و رشت به مجلس می‌روم، اضافه کرد: به محض ورود به بهارستان در تصمیم گیری های کلان کشور و هدف گذاری‌های مجلس سهیم خواهم شد.

وی با تاکید بر لزوم مطالبه گری مشکلات مردم گیلان و رشت افزود: مطالبه گر جدی مشکلات مردم گیلان و رشت در بهارستان خواهم شد.

معاون رئیس جمهور در دولت یازدهم و دوازدهم، پاسخگویی به مطالبات مردم را وظایف نمایندگان و مسؤولان دانست و بیان کرد: در ماه یک روز را از صبح تا پاسی از شب برای پاسخگویی به مردم اختصاص خواهم داد.

دبیرکل حزب توسعه و اعتدال با بیان اینکه این حزب در حال حاضر در گیلان لیست ندارد، گفت: توافق با اصلاحطلبان و اصولگرایان معتدل در دستور کار قرار دارد.

نوبخت با اشاره به اینکه رسانه‌ها منعکس کننده مطالبات مردم هستند، اضافه کرد: رسانه‌ها بازوان پر توان مردم و مسؤولان هستند.

وی با بیان اینکه هیچ کارخانه یا شرکتی در کشور ندارم، افزود: اگر کارخانه‌ای در شهری به نام من پیدا کردید آن را به نام شما خواهم زد.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام با بیان اینکه افزایش هزینه‌های تولید کار اشتباهی است، گفت: دریافت مالیات باعث افزایش هزینه تولید و در نتیجه تورم و رکود می‌شود و تبعات جبران ناپذیری دارد.

نوبخت با اشاره به اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پسماند سراوان در دولت یازدهم و دوازدهم بیان کرد: در همان دوران ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای روند مطالعاتی دو رودخانه زرجوب و گوهررود اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه خدمات خوبی در دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه بهداشت و درمان در گیلان انجام شد، افزود: در دولت یازدهم و دوازدهم ۴۶ هزار متر مکعب به زیرساخت‌های بهداشت و درمان اضافه شد.

کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام با بیان اینکه لذت خدمت برای مردم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم، گفت: در زمان برف سنگین گیلان ۴ روز به صورت میدانی در این استان مستقر شدم و به عنوان مدیر بحران به مردم استانم خدمت کردم.

نوبخت با اشاره به چالش‌های اقتصادی و معیشتی موجود در گیلان و کشور بیان کرد: دنبال کاهش نا رضایتی‌ها در گیلان هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین