کد خبر: ۸۹۴۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

کنایه کیهان به اصلاح طلبان با مثالی از گوشت کوبیده!

«یکی از امضاء‌کنندگان بیانیه در پاسخ به این مدعیان اصلاحات به ده‌ها نمونه مستند اشاره کرده که در آن مدعیان اصلاحات به دروغ می‌گفتند انتخابات آزاد نیست! ولی در انتخابات شرکت کرده و رای هم آورده بودند.»
کنایه کیهان به اصلاح طلبان با مثالی از گوشت کوبیده!
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه کیهان از بیانیه ۱۱۰ فعال اصلاح‌طلب به تندی انتقاد کرد.

در ستون گفت و شنود این روزنامه آمده است: 

گفت: برخی از مدعیان اصلاحات بیانیه ۱۱۰ فعال اصلاح‌طلب با موضوع ضرورت شرکت در انتخابات را که با عنوان «روزنه‌گشایی» منتشر کرده بودند، به سخره گرفته و با این ادعا که انتخابات آزاد نیست اقدام این ۱۱۰ نفر را محکوم کرده‌اند!

گفتم: یکی از امضاء‌کنندگان بیانیه در پاسخ به این مدعیان اصلاحات به ده‌ها نمونه مستند اشاره کرده که در آن مدعیان اصلاحات به دروغ می‌گفتند انتخابات آزاد نیست! ولی در انتخابات شرکت کرده و رای هم آورده بودند.

گفت: همان امضاء‌کننده بیانیه خطاب به افراطیون مدعی اصلاحات گفته است؛ «نمی‌شود که هر بار ما چک سفید امضا بدهیم و بگوییم ما کاندیدا نداریم و بعد شما تشریف بیاورید با رای اقلیت رئیس‌جمهور و نماینده شوید»!

گفتم: ایول! هزاران آفرین صد بارک‌الله.

گفت: پته مدعیان اصلاحات را روی آب انداخته و نشان داده است که می‌گویند شرکت نمی‌کنیم! تا بقیه اصلاح‌طلبان جا بزنند و زمینه برای شرکت افراطیون آماده شود!

گفتم: شام آبگوشت بود، یکی از بچه‌ها قهر کرده و گفت؛ من که آبگوشت دوست ندارم! مادر مقداری گوشت کوبیده برای او کنار گذاشت و طرف که زیر چشمی نگاه می‌کرد گفت؛ من که قهر کرده‌ام و نمی‌خورم! ولی برای هرکس که کنار گذاشته‌ای خیلی کم است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین