کد خبر: ۸۹۴۶۲
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۰

احمدی‌نژاد: همايش‌های بين‌المللی را ما هدايت می‌کنيم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داوود احمدی‌نژاد گفت: «انقلاب اسلامی در شرايطی محقق شده که مستکبران عالم تمام تجهيزات و امکانات لازم را برای جلوگيری از هر انقلابی در روی کره زمين دارا هستند».

داوود احمدی‌نژاد، دبير کميته پدافند غير عامل کشور در جمع کشاورزان و اعضای تعاونی‌های روستايی فارس افزود: «مستکبران عالم با داشتن مجموعه‌های بزرگ سياسی، اجتماعی، نظامی و اطلاعاتی چطور شد که نتوانستند از اين انقلاب جلوگيری کنند».

احمدی‌نژاد اظهار داشت: «پيروزی انقلاب به اين دليل بود که مستکبران مادی فکر می‌کردند و بر اين عقيده بودند که کسی اگر بخواهد انقلاب کند بايد لشکر و وسايل نظامی داشته باشد و در هر جا که تجهيزات نظامی وجود ندارد انقلابی نيز به وقوع نمی‌پيوندد».

وی اضافه کرد: «امام (ره) توکل بر خدا داشت و توکل ايشان به گونه‌ای بود که علاوه بر پيروزی انقلاب اسلامی باعث شد که امروز پرتوهای انقلاب سراسر دنيا را فرا بگيرد».

دبير کميته پدافند غيرعامل کشور به هدف تشکيل رژيم صهيونيستی اشاره کرد و گفت: «رژيم اشغالگر اسراييل با هدف مبارزه با گسترش اسلامی شکل گرفت و ضعف امروز او در جهان به دليل ايستادگی مردم ايران است».

وی ادامه داد: «امروز وسعت خاکريز انقلاب اسلامی را در غزه می‌بينيم و در جنگ غزه نيز ديديم که اين شهر کوچک در برابر چند قاره دنيا ايستاد که همه اينها متأثر از حرکات مردم ايران و افکار امام راحل بود».

احمدی نژاد افزود: «اگر غفلت بکنيم و به دنبال منيت‌های خود باشيم، اين حرکات متوقف خواهد شد اما اگر مثل امام خود را نبينيم و خدا را در عوض آن ببينيم، همه دنيا را فتح خواهيم کرد».

دبير کميته پدافند غيرعامل کشور آرمان الهی را که همه پيامبران به دنبال آن بوده‌اند هدف کشور و نظامی اسلامی دانست و تصريح کرد: «امروز بزرگترين هدف آرمان الهی است و بايد به دنبال اين آرمان بوده و عزت انقلاب اسلامی را گسترش بدهيم و به جايی رسيده‌ايم که همايش‌های بين‌المللی را ما هدايت می‌کنيم».

وی خاطرنشان کرد: «ملت ايران با اخلاق خود دنيا را فتح کرده‌اند و نياز به تجهيزات هسته‌ای ندارد زيرا اين تجهيزات برای کسانی است که اخلاق ندارند و انقلاب اسلامی با تفکر و توکل خود دنيا را فتح کرد».

احمدی‌نژاد اضافه کرد: «بايد افتخار ما ولايت و پيروی از او باشد تا به آرمان‌های پيامبران و اوليا برسيم و در اين شرايط بايد در کارهايمان دقت داشته باشيم زيرا دنيا متأثر از ماست».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین