کد خبر: ۸۹۴۷۷
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۲

اعتراض برخی نمایندگان به توزیع سربندهای سبز "یا زهرا (ع)" در روز فتح خرمشهر!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خبرگزاری فارس مدعی شد که برخی از نمایندگان مجلس، توزیع پیشانی‌بندهای سبزرنگ مزین به عبارت شریف «یا زهرا (ع)» را، اقدامی تبلیغاتی در جهت حمایت از یک نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری می‌دانند! این خبرگزاری نام این نمایندگان را ذکر نکرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، این خبرگزاری که به حمایت از احمدی‌نژاد معروف است، در گزارشی از مراسم بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، نوشت: «تعداد زیادی پیشانی‌بند با رنگ‌های سبز، قرمز و مشکی که بر روی هر کدام از آنها نام ائمه حک شده بود، جهت استفاده نمایندگان در اختیار آنان قرار داده شد».

فارس بدون نام بردن از میرحسین موسوی، مدعی شد: «در میان سربندهای توزیع شده، تعداد سربندهای سبز قابل توجه بود که این امر موجب شد، تا تعدادی از نمایندگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس این اقدام را نوعی استفاده تبلیغاتی جهت حمایت از یک کاندیدای خاص که از این رنگ به عنوان نماد تبلیغاتی خود در انتخابات ریاست جمهوری دهم استفاده می‌کند، یاد کنند».

بر اساس این گزارش «این گروه از نمایندگان معتقد بودند در دوران دفاع مقدس همواره از پیشانی‌بندهای قرمز به عنوان نماد رشادت و مجاهدت استفاده می‌شد از این رو توزیع این تعداد سربند سبز شائبه تبلیغ از یک کاندیدای خاص را ایجاد می‌کند که این برخلاف هویت مستقل مجلس است».

فارس افزود: «پس از پایان جلسه علنی مجلس، هنوز هم تعداد زیادی سربند سبز رنگ که بر روی میکروفون تعدادی از نمایندگان آویخته شده بود، چشم نوازی می‌کرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین