کد خبر: ۸۹۴۸۴۸
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

برج ایفل باز شد

برج ایفل پس از نزدیک به یک هفته تعطیلی به دلیل اعتصاب کارکنانش، در‌های خود را به روی بازدیدکنندگان باز کرد.
برج ایفل باز شد
آفتاب‌‌نیوز :

برج ایفل که از هفته گذشته به دلیل اعتصاب کارکنانش تعطیل شده بود در نهایت و به دنبال توافق اتحادیه‌های کارکنان و مدیریت این بنای تاریخی، پس از ۶ روز، بار دیگر به روی بازدیدکنندگان گشوده شد.

کارکنان این جاذبه توریستی مهم در فرانسه خواستار افزایش حقوق خود متناسب با درآمد حاصل از فروش بلیت و همچنین بهبود شرایط نگهداری از این بنای تاریخی شده بودند.

این سازه ٣‬٣‬٠ متری که یکی از شناخته‌شده‌ترین مقاصد گردشگری جهان است، پس از اعتصاب کارکنان و تعطیلی ۶ روزه، سرانجام با وعده سرمایه‌گذاری ٣‬٨‬٠ میلیون یورویی تا سال ٢٠٣‬١ برای نوسازی برج، بازگشایی شد.

به گزارش ایندیپندنت، از آنجا که یکی دیگر از عوامل نارضایتی کارکنان برج ایفل، دستمز‌های پایین و نامتناسب با درآمد حاصل از فروش بلیت بوده است، مذاکراتی درباره افزایش حقوق کارکنان این سازه تاریخی نیز در هفته جاری آغاز شده و انتظار می‌رود ماه آینده نهایی شود. 

بلندترین سازه موجود در پایتخت فرانسه که معمولاً در تمام روز‌های سال به روی گردشگران باز است، سال گذشته نیز در جریان اعتراضات گسترده در سراسر فرانسه علیه طرح دولت برای اصلاح سیستم بازنشستگی، به صورت کم‌سابقه‌ای به مدت ١٠ روز تعطیل شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین