کد خبر: ۸۹۵۲۹۵
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
تبلیغات

کارایی اندولیفت چیست؟

با گذشت سن بافت‌های نرم صورت و گردن سست شده و دچار افتادگی می‌شود. عوامل زیادی در این موضوع نقش دارند که افزایش سن، ژنتیک و قرار گرفتن در معرض نور خورشید از مهم‌ترین آن‌ها هستند. این در حالی است که ماهیچه‌های صورت نیز ضعیف‌تر شده و در نتیجه حمایت ساختاری برای پوست و چربی‌های زیرین وجود ندارد. این موضوع برای افراد بسیار ناراحت کننده است و در روحیه و از دست رفتن اعتمادبه‌نفس آن‌ها تأثیر زیادی دارد.
کارایی اندولیفت چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از درمان‌هایی که در رفع این مشکلات می‌تواند بسیار مؤثر باشد استفاده از روش اندولیفت است که از طریق لیزر انجام می‌گیرد. اندولیفت با استفاده از تکنولوژی لیزر به جوان‌سازی پوست کمک کرده و مشکلات ناشی از پیری پوست را درمان می‌کند. علاوه بر درمان افتادگی پوست اندولیفت سبب کارتورینگ صورت نیز می‌شود. اندولیفت هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان کاربرد دارد. در ادامه شما را بیشتر با این روش درمانی آشنا می‌کنیم.

اندولیفت چیست؟ اندولیفت یک درمان کم تهاجمی و بسیار نوآورانه است که از طریق لیزر بر روی پوست انجام می‌شود. از این روش می‌توان برای جوان‌سازی کل صورت استفاده کرد. افتادگی خفیف پوست و تجمع چربی در یک سوم پایینی صورت (چانه دوتایی، گونه‌ها، دهان، خط فک) و گردن را می‌توان با این روش اصلاح کرد. این درمان فقط مختص صورت نیست و می‌توان برای تمام اعضای بدن از آن استفاده کرد. برای نواحی مختلف بدن از جمله زانو، ناحیه پری ران، قسمت داخلی ران و مچ پا نیز اندولیفت کاربرد دارد.

اندولیفت چگونه کار می‌کند؟

اگر بخواهیم از شیوه انجام کار در اندولیفت برای شما اطلاعاتی را بیان کنیم. اندولیفت به این شکل عمل می‌کند که از طریق لیزر فیبر‌های ریز نوری ریز را در پوست، در هیپودرم ایجاد می‌کند. این الیاف ویژه که مستقیماً در زیر سطح پوست کار می‌کنند، کانال‌هایی را ایجاد می‌کنند که به‌عنوان مسیری برای انتقال مؤثرتر انرژی لیزر عمل می‌کنند - چربی و آب را در بدن هدف قرار می‌دهند. اندولیفت کارکرد متعددی را در روی پوست دارد و در بازسازی لایه‌های عمیق و سطحی پوست و تقویت و سفت شدن آن و کاهش چربی‌های اضافی پوست تأثیر زیادی دارد.

انرژی که لیزر بر روی بافت ایجاد می‌کند آن را برای تولید کلاژن جدید و بهبود عملکرد‌های متابولیکی ماتریکس خارج سلولی تحریک می‌کند و این بدان معنی است که شما در طولانی‌مدت نیز می‌توانید نتایج بیشتری از این روش مشاهده کنید. اندولیفت برای تمامی پوست‌ها مناسب است و شما می‌توانید مطابق با نیاز‌های فردی خود برای استفاده از آن برای بهبود مشکلات پوستی‌تان برنامه‌ریزی کنید. افراد بعد از یک جلسه درمان با اندولیفت نتایج بسیار مثبتی را در پوست خود مشاهده می‌کنند.

اندولیفت چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم‌ترین مزایای اندولیفت این است که نیازی به برش و جراحی ندارد و برای کاهش هرگونه درد احتمالی پزشک در ناحیه موردنظر از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند. زمان ریکاوری اندولیفت بسیار کم است و فرد بعد از ساعتی می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود بازگردد. هرچند ممکن است کمی تورم و کبودی در ناحیه موردنظر وجود داشته باشد. نتایج فوری و بلندمدت هستند؛ زیرا کلاژن اضافی در لایه‌های عمیق پوست ساخته می‌شود. مانند تمام روش‌های پزشکی زیبایی، پاسخ و مدت اثر بستگی به هر بیمار دارد. در طی ۳-۴ ماه بعد از درمان، پوست تولید کلاژن را آغاز کرده و پوست را سفت می‌کند.

کارایی اندولیفت چیست؟

چه نواحی را می‌توان اندولیفت کرد؟

استفاده از اندولیفت تنها برای صورت نیست بلکه برای اعضای بدن نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

  • پایین صورت
  • سفت کردن خطوط دور گردن
  • شلی پوست ناحیه چشم
  • داخل ران‌ها
  • شکم و اطراف ناف
  • زانو
  • بازو‌های بالایی
  • در اطراف دهان
  • پلک پایین/بالا
  • لیفت ابرو
  • مچ پا
  • باسن
  • لگن
  • بخش‌های بیرونی ران‌ها

بعد از اندولیفت چه اتفاقی می‌افتد؟

این روش درمانی معمولاً ۱ ساعت به طول می‌انجامد و مهارت و تجربه پزشک تأثیر زیادی در مدت زمان آن دارد. معمولاً به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت ممکن است که افراد کبودی و تورم خفیف و درد در این ناحیه را تجربه کنند. مقداری کبودی و تورم جزئی، قرمزی و حساسیت جزئی در ناحیه با استفاده از دارو‌های ضد درد بدون نسخه قابل کنترل است و احتمال دارد که تا یک هفته در برخی از افراد دیده شود و جای نگرانی وجود ندارد. درصورتی‌که پس از عمل دارای درد و حساسیت به داروی بی‌حسی باشید کمی دیرتر کلینیک را ترک کنید.

بهتر است که هنگام مراجعه به کلینیک فردی را همراه داشته باشید که پس از جلسه درمانی شما را همراهی کند. در طول جلسات مشاوره قبل از عمل تمامی اطلاعات لازم در اختیار زیبا جویان قرار داده می‌شود. بااین‌حال که این روش هیچ‌گونه عارضه‌ه‌ای برای فرد ندارد، شاید انجام آن برای برخی مناسب نباشد، ازج مله زنان باردار و شیرده یا افرادی بل شرایط خاص از جمله بیماری خود ایمنی، بیماری‌های پوستی و عفونت‌های پوستی و عدم تحمل به بی‌حس کننده‌های موضعی مورداستفاده در طول درمان که این افراد بهتر است از سایر روش‌های زیبایی استفاده کنند.

به‌ندرت عصب حرکتی ممکن است به‌طور موقت در درمان پایین صورت تحت تأثیر قرار گیرد و بیمار ممکن است نیاز به استفاده از قرص‌های ضدالتهابی خوراکی داشته باشد که بعد از یک هفته رفع خواهد شد.

ماندگاری نتایج اندولیفت چقدر است؟

روش اندولیفت به‌عنوان یک روش دائمی در نظر گرفته می‌شود. بااین‌حال، نتایج آن در صورتی دائمی خواهد بود که پس از درمان به رژیم غذایی و سبک زندگی سالم خود اهمیت دهید. اندولیفت مانع از افزایش وزن در آینده نمی‌شود. علاوه بر این، روند پیری متوقف نمی‌شود و باگذشت زمان شاهد تغییرات طبیعی پیری خواهید بود.

کارایی اندولیفت چیست؟

کلام پایانی

روش اندولیفت و لیزر اربیوم یکی از جدیدترین روش‌ها برای جوان‌سازی صورت هستند که از فناوری لیزر بهره می‌برند. با استفاده از این روش‌ها علاوه بر جوان‌سازی پوست می‌توان مشکلات ناشی از زخم‌ها، چین‌وچروک، زخم‌های ناشی از جراحی، لکه‌های تیره و سایر نواقص را برطرف نمود. یکی از مهم‌ترین مزایای روش اندولیفت و لیزر اربیوم کم تهاجمی بودن آن است که عوارض ناشی از آن را به حداقل می‌رساند. برای اینکه بتوانیم از روش‌های زیبایی بهترین نتیجه را بگیریم مهم‌ترین نکته انتخاب کلینیک و مرکز مناسب برای این کار است که دارای پزشکان مجرب و کارآزموده باشد. مرکز جراحی زیبایی سعادت آباد یکی از مراکز معتبر در شهر تهران برای انجام خدمات زیبایی است که آماده ارائه خدمات به زیبا جویان عزیز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین