کد خبر: ۸۹۵۷۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

خرید و فروش رای / بازداشت ۱۳ نفر در جیرفت

 فرماندار جیرفت گفت: ۱۳ نفر به دلیل خرید و فروش رای و اخلال در روند انتخابات در این شهرستان دستگیر شدند. 
خرید و فروش رای / بازداشت ۱۳ نفر در جیرفت
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جیرفت، احمد بلندنظر شامگاه جمعه اظهار کرد: در روز ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی، گزارش سوء به دست ما نرسید، اما امروز و در روند رای‌گیری، تخلف خرید و فروش آرا در شعب گزارش شد که با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با متخلفان قاطعانه برخورد صورت گرفت.

وی تاکید کرد: با طرفداران نامزد‌هایی که با خرید و فروش رای به‌دنبال زیرسوال بردن سلامت انتخابات هستند از طریق مراجع قانونی برخورد می‌شود.

بلندنظر یادآور شد: مسئول رسیدگی به جرایم انتخاباتی دادستان است و مدیریت جرایم توسط ضابطان قضایی آموزش دیده گزارش داده می‌شود.

وی ادامه داد: در کنار ضابطان قضایی، دیگر نیرو‌های امنیتی نیز تخلفات مربوط به انتخابات را در سراسر شهرستان جیرفت رصد می‌کنند.

بلندنظر با اشاره به اینکه در راستای سلامت انتخابات، جلسات متعددی برگزار شد یادآور شد: در زمان ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی، سلامت انتخابات رصد شد و خوشبختانه پرونده‌های جدی ناشی از تخلفات انتخابات در شهرستان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه طبق دستور دادستان شهرستان تعداد ۶ قاضی در سراسر شهرستان برای رسیدگی و بررسی در میدان هستند، خاطرنشان کرد: طبق دستور دادستان بر اساس قانون، حبس، شلاق و جزای نقدی در انتظار مجرمانی است که اقدام به خرید و فروش آرا می‌کنند.

شهرستان جیرفت در جنوب استان کرمان قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین