کد خبر: ۸۹۵۸۳
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۲:۱۲

علت تاثیرگذاری فیلم احمدی‌نژاد از نظر دفتر رسانه‌های دولت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دفتر امور رسانه‌های دولت در پاسخ به مطلب احمد پورنجاتی در روزنامه اعتماد به تشریح علت تاثیرگذاری فیلم تبلیغاتی احمدی‌نژاد در سال 84 پرداخته است. 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، در این حوابیه که در شماره روز سه شنبه اعتماد منتشر شده امده است: «علت تاثیرگذاری فیلم تبلیغاتی دکتر احمدی نژاد در سال 1384 نمایش تصویر بی روتوش و واقعی ارتباط رودررو با مردم و حل مشکلات شهروندان داشت. بدیهی است مردم فرق «بازی» را با روایت بی واسطه خوب می‌دانند و نیازی به «دپوی» فیلم حضور مردم نیست. این تصویر مجموعه پردامنه یی است که در چهار سال گذشته بارها در متن و بطن جامعه و در میان مردم به تصویر کشیده شده است». 

در ادامه این جوابیه آمده است: «مظلوم نمایی را باید از کسانی آموخت که برای حضور مجدد اشک را بر چهره جاری می‌کنند، نه از کسانی که تاکید می‌کنند در صورت رای مجدد مردم، فعالیت‌های خود در جهت سازندگی و عمران کشور را سریع تر از پیش دنبال خواهند کرد. بازیگران مظلوم نمایی کسانی هستند که برای جلب توجه از قطع برق و میکروفن در سفرهایشان سخن می‌گویند». 

دفتر امورسانه‌های دولت افزوده است: «اما نویسنده مطلب و روزنامه اعتماد که این مطلب خفیف را در صدر ویژه نامه خود به چاپ رسانده است باید بداند که به کار بردن الفاظ ناپسند در وصف توده های مردم و توهین آشکار به رئیس جمهور محترم الگوی تبلیغاتی «گفتمان تخریب محور» برای برگشت به قدرت است و البته این نوشته‌های عصبی و عبارات تند با عدم اقبال مردم از شعارهای بی رونق و امتحان پس داده جریان‌های ورشکسته بی ارتباط نیست».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۵
0
0
هنور یادمون نرفته چه کسی شب انتخابات از قطعی برق در چند نقطه کشور حرف می زد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین