کد خبر: ۸۹۵۹۶
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۱
لیگ قهرمانان اروپا:

بارسلونا-منچستر؛ نبرد در سرزمین گلادیاتورها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دیدار نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فردا شب بین بهترین‌های حال حاضر اروپا و جهان، بارسلونا و منچستریونایتد، در ورزشگاه المپیکو شهر رم برگزار خواهد شد. 

تیم‌های فوتبال بارسلونا و منچستریونایتد به عنوان قهرمانان زودهنگام رقابت‌های لالیگا و لیگ برتر و دو تیمی که در حال حاضر بی‌شک، بهترین‌های جهان هستند در دیدار نهایی پنجاه و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیکو شهر رم به دیدار هم خواهند رفت.

بارسلونا تا پیش از این دو بار به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها رسیده و با «پپ گواردیولا» به دنبال فتح سومین جام است. این تیم در حالی در دیدار فینال گام به میدان می‌گذارد که در دیدار نیمه نهایی از سد صخره محکمی به نام چلسی عبور کرده است که البته در خصوص قضاوت آن دیدار، نماینده انگلستان به زعم کارشناسان تا حدود زیادی متضرر شد. بارسلونا در این فصل از رقابت‌ها بازی‌های درخشانی را از خود به نمایش گذاشته و تعدد پاس‌های بازیکنان این تیم، در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

بارسا در این دیدار به احتمال فراوان تمامی نفرات خود را در اختیار خواهد داشت. تیه ری آنری و آندرس اینیستا که عنوان شده بود به این دیدار نخواهند رسید مصدومیت خود را پشت سر گذاشته اند و می‌توانند تیم خود را همراهی کنند. آنری در دیدار با رئال مادرید که به پیروزی 6 بر 2 بارسا انجامید دچار مصدومیت شده بود و اینیستا در تساوی 3 بر 3 مقابل ویارئال مصدوم شده بود.

منچستریونایتد در دیدار فرداشب به دنبال چهارمین جام خود است. مدافع عنوان قهرمانی در صورتی که برنده این دیدار شود به عنوان نخستین تیمی خواهد بود که در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به طور متوالی جام قهرمانی را بالای سر می‌برد. من یونایتد برای حضور در دیدار نهایی با نتیجه قاطع 4 بر یک مقابل آرسنال به برتری رسیده و از شرایط روحی بالاتری برای حضور در این دیدار برخودردار است.

قضاوت این دیدار بر عهده «ماسیمو بوساکا»ی سوییسی است. این داور 40 ساله را دو سوییسی دیگر به نام‌های «ماتیاس آرنت» و «فرانچسکو بوراگینا» در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۵
0
0
سلام به همه طرفداران بارسلونا مطمئن باشید که بارسلونا میزنه پیشاپیش تبریک باد این قهرمانی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین