کد خبر: ۸۹۶۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۸۸ - ۲۱:۱۳

موسوی لاری: میرحسین با 70 درصد آرا رئیس‌جمهور می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مرکزی روحانیون مبارز و وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: «براساس برخی نظرسنجی‌های صورت گرفته از سوی ارگانهای رسمی، موسوی 70 تا 80 درصد آرای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به خود اختصاص خواهد داد». 

حجت الاسلام سیدعبدالواحد موسوی لاری عصر سه شنبه در نشست با خبرنگارن در گرگان افزود: «براساس این نظرسنجیها موسوی در بین نامزدهای کنونی کمترین مخالف را داشته است و بیش از 60 درصد افراد نیز اعلام کردند که به احمدی نژاد رای نمی‌دهند».

وی اظهار داشت: «استقبال از موسوی در برخی استانهای کشور نظیر اصفهان و یزد کم نظیر بود به ویژه اینکه این استقبال مردمی و خودجوش است».

وی خاطرنشان کرد: «هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیکتر می‌شویم، گرایش و استقبال از موسوی سیر صعودی پیدا می‌کند و اگر امروز انتخابات برگزار شود موسوی بیشترین رای را می‌آورد».

وزیر کشور دولت اصلاحات بیان داشت: «مشارکت گسترده مردم در پای صندوقهای رای موجب کاهش تخلفات می‌شود و اگر کمیته صیانت از آرا تشکیل شود، امکان تخلف به مراتب کمتر می‌شود».

وی عنوان کرد: «اگر مردم اراده کنند و حرف خود را پای صندوقهای رای بزنند، هیچ کس نمی‌تواند اراده ملت را تغییر دهد و آنها را از حق تعیین سرنوشت بازدارد».

حجت الاسلام موسوی لاری افزود: «موسوی به دلیل نگرانی که نسبت به آینده کشور دارد وارد عرصه انتخابات شده و این نگرانیها در دوره‌های گذشته خاتمی و هاشمی رفسنجانی وجود نداشت».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۵
0
0
این ادعای آقای لاری را یادتان باشد! تا بعد از نتایج انتخابات در باره ی آن قضاوت کنید ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۷
0
0
خواهیم دید آقای موسوی لاری...ولی اون روز برای شما خیلی زشت خواهد بود پس منتظر بمانید..
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین