کد خبر: ۸۹۶۵۸
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۱:۳۶

کیهان:‌ موسوی‌خوئینی‌ها کتاب شهید مطهری را بخواند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کیهان از مواضع اخیر آیت الله موسوی‌خوئینی‌ها انتقاد کرده و وی را به مطالعه آثار شهید مطهری دعوت کرده است. 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ کیهان در شماره روز چهارشنبه خود با اشاره به اظهارات اخیر موسوی‌خوئینی‌ها در مورد وضعیت اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آورده است: «دبیرکل مجمع روحانیون اشاره‌ای به این واقعیت نکرد که آن چه تغییر می‌کند فروع است و نه اصول. به عنوان مثال عدالت خواهی و مبارزه با اشرافیگری و زرسالاری و استکبار، چیزی نبود که - به قول برخی مدعیان اصلاح طلبی- به خاطر فروپاشی بلوک شرق کمرنگ شود و جای آن را دفاع از سرمایه سالاری و اشرافیگری و حمایت سرسختانه از کاپیتالیسم و تبدیل شدن به اقمار منفعل و تسلیم ابرقدرت ها بگیرد. یا ارزشهای اسلام و انقلاب چیزی نبود که با تغییر روزگار کهنه شود و ارزش‌های استکباری و اباحی مسلکانه غرب جایگزین آن شود و بدتر از آن تاخت و تاز به ارزش‌های پیروزی آور اسلام و انقلاب در دستور کار قرار گیرد». 

کیهان افزوده است:‌ «البته خوب است دبیرکل محترم مجمع روحانیون کتاب چند جلدی اسلام و مقتضیات زمان استاد شهید آیت الله مطهری را مطالعه کنند تا به این سادگی نام ارتجاع و عقبگرد را تغییر ضروری برای عقب نماندن از روزگار نگذارند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین