کد خبر: ۸۹۶۷۱
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۴:۱۹

الهام: مسیر نظام در حال پیشرفت به سلطنت موروثی بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی دولت نهم گفت: «احمدی نژاد 3 میلیون بیکار را از دولت اصلاحات تحویل گرفت و اکنون از این رقم یک میلیون نفر شاغل هستند».

غلامحسین الهام عصر سه‌شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان اظهار داشت: «شوراها و انجمن‌های غیررسمی به دولت‌های ‌‌گذشته خط می‌دادند و دولت مجبور بود در مسیر این گروه‌ها به خاطر سهم‌خواهی آنها پیش رود، اما اکنون با شکسته شدن این انحصار دیگر دستی بر قدرت سلطه بر مردم ندارند».

وی با اشاره با ایام فاطمیه (س) تصریح کرد: «تمام حرکت‌های تاریخی با الهام از نهضت فاطمی شکل گرفت و فاطمیون در طول تاریخ موانع پیش روی حقیقت و عدالت را برداشته‌اند و در برابر زیاده‌خواهی ایستاده‌اند که انقلاب اسلامی یک حرکت فاطمی بود و زنان و مردان ما الگویشان فاطمه (س) است و مرام فاطمی و رسالت علوی دارند».

وی خاطرنشان کرد: «حکوت طعمه‌ای برای اندوختن ثروت نیست و منابع متعلق به مردم است، احمدی‌نژاد حلقه تنگ مدیریتی را که عده‌ای برای خود درست کرده بودند، شکست و باز کرد و خواب ماندگاری کسانی را که خواب صدارت و وزارت ده‌ها ساله فرزندان خود را بر مسند وزراتخانه‌ها می‌دیدند بر هم زد و امروزه ظرفیت‌های مدیریتی کشور گسترش داده شده و محدودیتی در آن نیست و همه مردم می‌توانند با اتکا بر ظرفیت‌های خود در مدیریت کشور سهیم شوند».

وی افزود: «سوم خرداد یکی از نقاط حساس و فداکاری در کشور است، ما که انقلاب را با همه زجر‌هایی که گذشتگان برای آن کشیده‌اند به ارث برده‌ایم و در برابر آن مسئول هستیم ‌و اکنون پس از سال‌ها سختی برای تداوم انقلاب فرصت‌های حساس بسیاری داریم که پیش روی ملت قرار دارند و انتخابات یکی از این فرصت‌ها است».

وی ادامه داد: «انتخابات تداوم ارزش‌های انقلاب است و آزادی با این انقلاب میسر شده و ارزیابی مطالبات انقلاب در انتخابات رقم می‌خورد و انقلاب اسلامی یک گام بلند را در نگرش نو به موازنه جهان با انتخابات برداشت ما امروز میراث‌دار حرکت بزرگی هستیم که آرمان خیلی از انسان‌ها است».

وزیر دادگستری ‌تصریح کرد: «آینده مطلوب با انتخابات رقم می‌خورد، نگرش ما به انتخابات در درون برای مستحکم کردن اساس انقلاب و آرمان‌های آن و برآوردن مطالبات مردم است و نگرش بیرونی به آن برای از بین بردن اساس انقلاب توسط دشمنان است و سوم تیر سال 1384 بازنگری در رجعت به اصول انقلاب بود، زیرا در مسیر انقلاب دچار انحراف شده بود و مردم را با وضعیتی مواجه کرد که مطالبات خود را با گفتمان امام راحل مطابق ندیدند».

‌وی گفت: «مردم بازنگری مدیریت کشور را در انتخابات ضروری و مهم دانستند چون نگرش‌ها، دیدگاها، گفتمان، اهداف جامعه و دولت‌مردان، با اهداف امام راحل در طول تاریخ انقلاب تغییر کرده بود که مهمترین آن عدالتخواهی بود که باید در انقلاب متجلی می‌شد و این بود که ضرورت تغییر در جامعه احساس شد و مردم با انتخابات بزرگ در سال 1384 این خواسته خود را عملی کردند».

وی افزود: «مسیر نظام در حال پیشرفت به سلطنت موروثی بود و رهبری چند سال قبل که عده‌ای می‌خواستند، دانشجو و مردم را از جریانات سیاسی خارج کنند، ایستاد و گفت که این موضع بسیار خطرناک و فسادآوری است و موجب می‌شود که مطالبات مردم نابود و قدرت دست یک عده بیفتد و خارج کردن مردم از جریانات سیاسی، مستقیم وارد شدن در فساد و انحصارطلبی است و این یعنی ایجاد حجاب در بین مردم و مسئولان کشور».

الهام با اشاره به اینکه روحیه ثروت و خانواده‌پرستی در نظام، مسئولان را از مسیر خدمتگزاری منحرف می‌کند، خاطرنشان کرد: «عدم تعلق به قدرت مهم‌ترین ظرفیتی است که حکومت را از فساد جدا می‌کند که این گفتمان رهبری و امام راحل است».

‌وی افزود: «بنگاه‌های زودبازده اقتصادی، کشور را از انحصار عده‌ای خاص بیرون آورد و همه مردم به منابع مالی و اقتصادی دسترسی پیدا کردند و همین حمایت و استقبال مردم از این روند بود که موجب شد، انحصار اقتصادی و چنبره مخوف و مافیایی حاکم بر آن شکسته شود و سرمایه به بدنه کشور تزریق شود».

وی افزود: «در این زمینه 80 درصد منابع به سمت خاصی می‌رفت و احمدی نژاد 3 میلیون بیکار را از دولت اصلاحات تحویل گرفت و اکنون از این رقم یک میلیون نفر شاغل هستند که حرکت‌های احمدی‌نژاد در مسیر گفتمان امام راحل منجر به این تغییر شده است».

الهام اظهار داشت: «چند کار مهم انجام شده، اول اینکه ساختار اداری کشور تغییر کرده که دولت بتواند پرشتاب به سوی اهداف گام‌های بلند و محکمی بردارد و تامین مسکن برای همگان در کشور با طرح مسکن مهر محقق شده است و برداشتن قیمت از روی زمین که مهم‌ترین موضوع کسب در آمد، مافیا از این مسیر بود و سفرهای استانی که در راستای اصل 48 بوده تا با شناسایی ظرفیت‌های هر استان سرمایه‌ها به سمت و سوی مردم سرازیر شود».

وی خاطرنشان کرد: «عدالت با گوشت و خون مردم عجین شده و به خاطر آن زیر تانک رفتند و در برابر گلوله دشمنان سینه سپر کردند و هرگز از عدالت نگذشتند، احمدی‌نژاد در طول چهار سال از ایران یک قدرت هسته‌ای به وجود آورد و در طول دو سال گذشته کشور را به قدرت فضایی تبدیل کرد و هزینه این عزت، سرفرازی ملت ایران در جهان است و هر ایرانی در هر گوشه از جهان به ایرانی بودن و هویت خود می‌بالد و افتخار می‌کند و در کنار آن مظلومان جهان هم احساس وجود می‌کنند».

وی گفت: «فضای تحریم حاکم برکشور شکسته شد و عمق خاکریز دشمن به دانشگاه کلمبیا رفت، دیروز در خانه با دشمن می‌جنگیدیم و امروز در خاک دشمن با هوش، ذکاوت، عقل و اندیشه می‌جنگیم و احمدی نژاد دست‌های بسته دانشمندان جوان ایرانی که گوشه خانه‌ها نشسته بودند را آزاد کرد».

الهام افزود: «دستاورد دولت نهم انرژی هسته‌ای و آزادسازی مغزها است و ما انتظاری غیر از تخریب و عداوت از دشمنان نداریم و می‌دانیم که آنها تکریم واحترام نمی‌کنند، توانستن الگوی ملت‌ها شده و ما توانستیم و همیشه با کسانی که هویت ما را نشانه گیرند، در جنگ هستیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۶
0
0
"احمدی نژاد 3 میلیون بیکار را از دولت اصلاحات تحویل گرفت و اکنون از این رقم یک میلیون نفر شاغل هستند". اين آمار كاملاً درست است. چون آنموقع 3 ميليون نفر در ايران بيكار بودند و الان هم يك ميليون نفر البته احتمالاً فقط در تهران و حومه!
اين جمله "مسیر نظام در حال پیشرفت به سلطنت موروثی بود" هم كاملاً درست است. منظورشان همين 4 سال اخير است ديگه؟! درسته؟! همين باجناقها و خواهرزاده و ... اينها ديگه؟!
"احمدی‌نژاد در طول چهار سال از ایران یک قدرت هسته‌ای به وجود آورد" . البته تا روز قبل از اعلام نتايج انتخابات سال 84 همان دانشمندان هسته اي مورد نظر داشتند ادبيات فارسي كار مي كردند يك دفعه از فرداش تبديل شدند به دانشمند هسته اي! سلولهاي بنيادي و فضا و ... همه يهو شكفته شد. البته اين عزيزان شكسته نفسي مي فرمايند و اشاره نمي كنند كه در واقع با آمدن رئيس جمهور فعلي بود كه ما از غار آمديم بيرون و شهرها را بوجود آورديم و .... .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین