آفتابنیوز : آفتاب: معاون فنی آماری سازمان سنجش آموزش کشور نحوه رفع مشکلات احتمالی داوطلبان در زمان انتخاب رشته را اعلام کرد.
دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با ایلنا، با اشاره به نحوه رفع مشکلات داوطلبان در زمان انتخاب رشته، ابراز کرد: «داوطلب در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل و یا داشتن سوال میتوانید به ترتیب ذیل عمل کند، اگر مشکل در روند انتخاب رشته اینترنتی باشد میتواند با مراجعه به بخش ارتباط با بخش فنی از منوی سمت راست صفحات در این رابطه اقدام کند، همچنین داوطلب در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد انتخاب رشته میتواند با شماره تلفنهای 88802741-021 و88802740-021 تماس بگیرد».
وی افزود: «داوطلبان باید اطلاعات مندرج در کارنامه نتایج اولیه شامل معدل، نام رشته و موسسه محل تحصیل در دوره کارشناسی را تأیید کنند و در صورت وجود مغایرت اصلاحات مربوط را طی درخواست کتبی حداکثر تا 31 خرداد به همراه تصویر مدرک مستند به صورت پیشتاز به نشانی: سازمان سنجش آموزش کشور صندوق پستی 1365-15875 اداره ثبتنام واحد تحصیلات تکمیلی ارسال کنند».