کد خبر: ۸۹۷۱۸۲
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

رونالدو یک جنگ تمام عیار در عربستان به راه انداخت + عکس

اسطوره پرتغالی تنها با یک کامنت باعث شعله ور شدن آتش جنگ مجازی در عربستان شد.
رونالدو یک جنگ تمام عیار در عربستان به راه انداخت + عکس
آفتاب‌‌نیوز :

«الهلال کابوس رونالدو شد!»، این پاسخ یکی از هواداران خشمگین الهلال به کامنت جنجالی رونالدو (باشکلک خنده) و زیرسوال بردن پنالتی الهلال مقابل الریاض است.

دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا با دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو در النصر پردرآمدترین فوتبالیست کنونی و تاریخ به شمار می‌آید.

این جنگ وقتی آغاز شد که یکی از هواداران النصر در صفحه توئیتر با انتشار فیلم صحنه پنالتی الهلال مقابل الریاض که در این بازی موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد، آغاز شد.

رونالدو در تایید پنالتی عجیب و مشکوک برای الهلال در این بازی زیر توئیت این هوادار النصر کامنت شکلک خنده گذاشت تا جنجال بزرگی میان هواداران الهلال و النصر شود.

نشریه الریاضیه می‌نویسد که این کامنت رونالدو در کمتر از ۴ ساعت بیشتر از «۴۱۴ هزار» واکنش را به همراه داشت. یکی از هواداران النصر در تایید حرف رونالدو، نوشت: "او با فساد در فوتبال مخالف است به همین خاطر این پنالتی مشکوک الهلال واکنش نشان داد".

در مقابل یک هواداران الهلال نوشت: "رونالدو به خاطر قدرت نمایی الهلال فریاد می‌زند و دردش آمده است! "

بر اساس گزارش رسانه عربستانی، هشتک رونالدو شب گذشته در فضای مجازی این کشور ۱۱ هزار و ۲۰۰ بار استفاده شد. هشتگ الهلال_الریاض هم ۱۱۸ هزار بار در فضای مجازی چرخید تا در نهایت جنگ رونالدو با یک کامنت علیه الهلال «ترند اول» توئیتر عربستان شود.

رونالدو یک جنگ تمام عیار در عربستان به راه انداخت + عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین