کد خبر: ۸۹۷۲۷
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۴
در اجتماع فعالان سیاسی قزوین مطرح شد؛

نوبخت: موسوی می‌داند که فرهنگ اسلامی با چوب و چماق گسترش نمی‌یابد

موسوی امروز محبوب‌ترین چهره در افکار عمومی ایران است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل حزب اعتدال و توسعه میرحسین موسوی را مردی صادق، باصفا، مدیر و هنرمند دانست و افزود: «آقای موسوی توانست در هشت سال دوران جنگ کشور را به خوبی اداره کند».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، محمد باقر نوبخت چهارشنبه شب در جمع فعالان سیاسی استان قزوین با انتقاد از نحوه عملکرد دولت نهم افزود: «در چهار سال گذشته هیچ یک از اهداف اقتصادی دولت محقق نشده است و دولت مدام از افزایش تولید سیمان و آلومینیوم سخن می‌گوید حال آنکه ما باید این رشد را در تولید ناخالص داخلی ببینیم».

این استاد دانشگاه ادامه داد: «میر حسین موسوی در دوران جنگ که یک هزار میلیارد دلار به کشور خسارت وارد شده بود، توانست رشد اقتصادی را بیش از دوره فعلی برساند و نرخ تورم را از 19 درصد به 9/6 درصد رساند».
 
نوبخت در ادامه گفت: «هر چند آقای موسوی یک سیاستمدار با تجربه و موفق در تاریخ ایران است ولی باید بدانیم که خاستگاه اصلی‌ ایشان فرهنگ است. او می‌داند که با چوب و چماق و درگیری امکان گسترش فرهنگ اسلامی وجود ندارد».
 
وی اظهار داشت: «آقای موسوی آماده است تا با هشت سال سابقه درخشان فرصت‌های خوبی برای کشور ایجاد کند و امروز محبوب‌ترین چهره در افکار عمومی ایران است».
 
نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی افزود: «امروز کسی که بتواند نماینده فرهنگ و تمدن ایران اسلامی باشد آقای موسوی است. او در مقطع کنونی که ملت ایران بیش از هر زمان دیگری به او نیاز دارد، می‌خواهد آنچه که توان و آبرو دارد به‌کار ببندد». 

نوبخت حقیقی ادامه داد: «مهندس موسوی فردی فرهنگی است و خواستگاهش فرهنگ است، او می‌داند که با چوب و چماق و درگیری امکان گسترش فرهنگ اسلامی وجود ندارد». 

وی تأکیدکرد: «اگر موسوی فرد عافیت‌طلبی بود در این انتخابات نامزد نمی‌شد، اما او با احساس مسئولیت تاریخی با از خود‌گذشتگی وارد این عرصه شده است».

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: «اگر موسوی روزی استعفا داد بدان علت بود که می‌خواستند جنگ با کشور دیگری را بر او تحمیل کنند و او نیز می‌گفت اگر من نخست وزیر هستم این تندروی‌ها چیست»؟
 
معاون پژوهش‌های اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: «کنار میر‌حسین موسوی زهرا رهنورد است که مشاوری امین برای وی است و می‌تواند از مطالبات زنان به خوبی دفاع کند».
 
این صاحب‌نظر مسائل اقتصادی اظهار داشت: «امروز دیگر توزیع سیب زمینی و سهام عدالت، چک پول و توزیع با عجله 80 هزار تومان سود سهام عدالت نتیجه نمی‌دهد که البته اگر همین کارها را یک کاندیدای مجلس انجام می‌داد صلاحیت وی رد می‌شد. همین‌ها موجب شده تا رأی موسوی بالاتر برود». 

نوبخت حقیقی یادآور شد: «من نسبت به آقایان کروبی و رضایی ارادت دارم و هر دو این عزیزان شایستگی‌هایی در اداره کشور دارند ولی اگرچه کروبی ریاست قوه مقننه را داشته است ولی سابقه اجرایی‌اش مثل موسوی نیست».
 
وی خاطرنشان ساخت: «موسوی هشت سال این کشور را در شرایط بحران اداره کرد و مورد حمایت امام(ره) نیز بود بنابراین من ضمن تأیید شایستگی این دو عزیز موسوی را انتخابی مناسب می‌دانم». 

گفتنی است که در این مراسم با حضور گسترده جوانان در سالن کوثر شهر قزوین برگزار شد یکی از اساتید سابق دانشکده پلیس پیش از آغاز رسمی مراسم شعری را در وصف میر حسین موسوی خواند. 

پس از پایان سخنرانی نوبخت تعدادی از حاضران سوال های شفاهی و کتبی خود را مطرح کردند و در حال سخنرانی وی چند بار با کف زدن سخنان وی را تایید کردند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین