کد خبر: ۸۹۷۵۶
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۲

حمله تند مداح معروف به میرحسین و رضایی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مداح هیئت رزمندگان غرب تهران که در پایگاه و با بودجه سپاه پاسداران فعالیت می‌کند، امروز در مراسم سوگواری حضرت صدیقه طاهره(س) پیش از آغاز مرثیه خوانی، به سخنرانی انتخاباتی علیه میرحسین موسوی و محسن رضایی و حمایت از محمود احمدی‌نژاد پرداخت. 

برخی مسوولان هیات مذکور که نقش مهمی در انتخابات دور دوم شورای شهر تهران ایفاکرده و پس از انتخابات و شهردار شدن احمدی‌نژاد دستاوردهای مهمی کسب کرده‌اند، همچنان به فعالیت انتخاباتی ادامه می‌دهند.

بنا بر این گزارش، پیش از ورود حدادیان، یکی از مسوولان این هیات با اشاره به این که حدادیان شب گذشته در محضر رهبر انقلاب سخنان مهمی بیان کرده، گفت: «این روزها خیلی‌ها از ما می‌پرسند که نظر حاج آقا سعید چیست و چون برخی دیشب در مجلس بیت نبودند و تلویزیون هم این بخش‌ها را پخش نمی‌کند، از ایشان خواستیم درباره صحنه تکلیف پیش رو صحبت کنند و البته شأن هیات اجل از این است که ایشان از کاندیدایی نام ببرند».

پس از این اظهارات، حدادیان با متهم کردن محسن رضایی به نوشاندن جام زهر به امام و متهم کردن موسوی به کشیدن نقاشی به جای سرکشی به فقرا، صریحا اعلام کرد، رای ما آقای احمدی نژاد است.

وی با اشاره به این که اینجا هیات رزمندگان است و ما در پی جهاد و شهادتیم، گفت: «فرد مورد نظر ما باید شجاع و با توکل باشد».

وی سرکشی به فقرا را سیره رهبری و امامان معصوم خواند و گفت: «این گونه نیست که فقط امضا کنی، خودت باید بروی، آن آقا پشت میز می‌نشیند و اگر چایش دیر شود، عصبانی می‌شود یا می‌نشیند نقاشی می‌کند».

وی با اشاره به این که امام فرمود در پذیرش قطعنامه جام زهر نوشیدم، اظهار داشت: «ما سالها دنبال این بودیم ببینیم چه کسانی به امام این جام را نوشانده‌اند، آن آقا(خطاب به محسن رضایی) نامه نوشته که ما سلاح چه و چه می‌خواهیم تا ادامه بدهیم و آن آقا نامه دیگر می‌نویسد. بعد هم طوری صحبت می‌کنند که انگار بغداد را فتح کرده و صدام را گرفته و رفراندوم برگزار کرده‌اند»!

وی اظهار داشت: «برای ما شرکت در مجالس مذهبی مهم است، آن آقا را 20 سال در این مجالس ندیدیم».

سپس وی قصیده بسیار زیبایی در رثای حضرت زهرا (س) قرائت کرد، اما پیش از آغاز قرائت زیارت عاشورا که عده‌ای از حاضران در حال ترک مجلس بودند، گفت: «دوستان بدانند رای ما آقای احمدی‌نژاد است که یک نفر درخواست صلوات کرد و با پاسخ نه چندان قوی حاضران مواجه شد».

گفتنی است، پیش از این حامیان دولت نهم به دلیل استفاده از شال سبز، موسوی را به سوء استفاده از نمادهای مذهبی کرده بودند و منصور ارضی در سیادت میرحسین موسوی تشکیک کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۸
0
1
اصلا این آدم کیه که نظر می ده
چه جالبه که از صدقه سر اهل بیت نون می خوره
و به جاش از منش دشمنان اهل بیت پیروی می کنه
خدا به ما رحم کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۸
0
0
اصلا این آدم کیه که نظر می ده
چه جالبه که از صدقه سر اهل بیت نون می خوره
و به جاش از منش دشمنان اهل بیت پیروی می کنه
خدا به ما رحم کنه
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۸
0
0
واقعا برای این گونه حرفها و نظرها متاسف هستم . بنظر من بعضی افراد هستند ایمان و دین شان را با این گونه نظردهی ها و تهمت ها و آبروریزیها از دست میدهند و معلوم میشود این آقایان علیرغم ادعاهای خود ایمان و دین شان و اعتقادشان در چه حد است ؟ آیا اگر آقای میرحسین موسوی به فقرا و نیازمندان کمک کرده اند باید به اطلاع امثال حدادیان برساند ؟؟!!! وای برما وای برما وای برما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۸
0
1
این شخص اصلا اهمیتی برای مردم با شعور نداره که بخواهد از این مزخرفات تحویل بده.
زمان جنگ احمدی نژادتون کجا بود که موسوی و رفسنجانی از همه جای دنیا به زور موشک و راکت می خریدند. لابد یه گوشه داشت سماق می مکید(فرمانداری اردبیل) و واسه شهیدان برادران باکری مشکل ایجاد می کرد.
ننگ به شماها که اسلام و اعتقاد مردم رو به گند کشیدین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۸
0
1
برای خودم متاسف هستم که به مداحی تو گوش میکردم خودت را حرابتر کردی حدادخان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۸
0
1
باید بگم از آقای سعید حدّادیان انتظار عملکرد بهتری داشتیم آخه مداح اهل بیت که همه چیزش ائمه و اهل بیت پیامبر است چرا باید به اولاد پیغمبر چنین تهمت نا روائی بزند در ضمن طبق بیانات امام راحل مبنا بر آبرو ریزی نیست و اگر عیبی از مسلمانی دیدی در موقعیت مناسب به شخص گوش زد کنیم تا آن عیب را مرتفع کند نه این که در مجلس عزاداری جدش یا دخت جدش بیائیم آبروی سید موسویی را ببریم. آقا سعید تو صرفا یک خادم اهل بیت هستی ولا غیر پس بهوش باش که با تهمت نا روا مبادا تمام ثوابهای بدست آورده خود را برای این دار فانی که از نظر مولا علی بیش از یک پر کاه نمی ارزد به ناثواب یا بهتر بگم به گناه تبدیل کنی.
مواظب آخرت باشید. مبادا با گناه کوچکی باعث خراب کردن آن شوید.
اجرت با اقا امام حسین (ع) و رسول الله (ص)
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین