کد خبر: ۸۹۷۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۸۴ - ۱۵:۳۴

بازرسی از منزل گنجی

آفتاب‌‌نیوز :




اين افراد كه متشکل از تیم حفاظت گنجی در بیمارستان میلاد به سركردگی فردی به نام "موحد" بودند به محض ورود با رفتاری خشن و توهین آمیز وبا به کار بردن الفاظ رکیک شروع به تفتیش خانه کردند و در برابر اعتراض من دو زنی که همراه آنان بودند به من حمله کردند وطی این حمله چادر از سرمن افتاد در همین حال آقایان فیلمبرداری می کردند و دست مرا با دستبند به تخت بستند و به مدت دو ساعت به تفتيش و فيلمبرداری از خانه پرداختند.

همسر گنجی در ادامه افزود: طی این هجوم غیر انسانی مهاجمان همه مدارک،جزوات،کتابها و کیس کامپیوتر را با خود بردند.آنها حتی کمد لباسهای دختران من را نیز مورد تفتیش قرار دادند.

وی تاکید کرد هنوز به صورت دقیق نمی دانیم که چه چیزهائی توسط مهاجمان از خانه خارج شده است.
وی در پایان خبر داد از هنگام يورش به خانه گنجی تلفن خانه وی و همسایگان قطع شده و امكان ارتباط با خانه گنجی ميسر نمی باشد.

عيسی سحرخيز،عضو هيات سه نفره دوستان گنجی نیز، با تایید این خبر به سايت امروز گفت: امروز دوشنبه ١٧ مرداد حدود ساعت ٣٠/١٠ صبح عده‌ای مامور وارد خانه گنجی شدند و خانه وی را تفتيش كردند.

وی در ادامه افزود: دختر گنجی با من تماس گرفت وگفت: ماموران به خانه ما هجوم آورده اند...به كمك ما بياييد.
متاسفانه هنوز موفق نشده ام با خانم شفيعی همسر گنجی صحبت كنم و در این مورد کسب اطلاع کنم.

سحرخيز گفت: معلوم نيست هدف آنها از تفتيش و جستجوی خانه گنجی چه بوده است. احتمال دارد درصدد باز كردن پرونده جديدی برای گنجی هستند يا متعاقب مطالب منتشره در كيهان عليه خانم گنجی مبنی بر تحريك به ادامه اعتصاب غذا از سوی وی درصدد هستند مداركی دال بر اين مطالب بيابند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین