پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۸۹۷۹۵
۰۲:۵۶
۱۳۸۸/۰۳/۰۹

کیهان: رکسانا صابری ارتباطات ناسالمی داشت

۰۲:۵۶
۱۳۸۸/۰۳/۰۹
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: کیهان مدعی شد که رکسانا صابری که اخیرا آزاد و به آمریکا رفته است "از طریق برخی ارتباطات ناسالم، به شماری از اسناد محرمانه یک مرکز مهم سیاسی دسترسی داشته است". 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ کیهان در شماره روز شنبه خود با اشاره به دیدار صابری با هیلاری کلینتون افزوده است: «نامبرده در پوشش خبرنگار و با استفاده از تابعیت دوگانه ایرانی- آمریکایی به کشور تردد می‌کرد و با برخی دولتمردان سابق مصاحبه‌هایی انجام داده بود. 

کیهان تاکید کرده است، هنوز دستگاه قضایی توضیح قانع کننده‌ای درباره علت آزادی جاسوسه آمریکایی نداده است.

گفتنی است، رکسانا صابری در اعترافات خود به برداشتن یک سند از «مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری» اعتراف کرده بود.
گزارش خطا
برچسب‌ها:
صابری کیهان
ارسال پیام
captcha