کد خبر: ۸۹۸۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۸۴ - ۲۱:۰۴

همسر اکبر گنجی: به دادم برسید من خیلی بی پناهم

آفتاب‌‌نیوز : صحبت های دیگر معصومه شفیعی در میان همهمه حاضرین که در جستجوی علت فریادها بودند نامفهوم بود و برای آنکه حاضرین بتوانند از صحبت های شفیعی مطلع شوند وی را به پشت تریبون هدایت کردند.
معصومه شفیعی در حالی که به شدت می گریست به حاضرین گفت: صبح امروز تعدادی به منزل ما هجوم آوردند و به زور وارد منزل شدند بی آنکه حکمی از سوی دستگاه قضایی ارائه دهند.
همسر اکبر گنجی در حالی که به شدت متاثر شده بود ادامه داد: تعداد این افراد 10 مرد و دو زن بود و بعد از نیم ساعت حکمی را که به امضای سعید مرتضوی بود بدون آنکه به دست من بدهند، نشان دادند که مبنی بر تفتیش منزل بود.
وی اضافه کرد: من را برای آنکه مزاحم کارشان نشوم با دست بند به تخت بستند و هر چه را که داشتیم و نداشتیم بیرون ریختند و هر چه را که توانستند مانند کامپیوتر و حتی موبایل بچه ها را با خود بردند.
شفیعی در ادامه اظهارات خود گفت: تیمی که آمده بود همان تیمی است که در بیمارستان میلاد مستقر است.
همسر اکبر گنجی ادامه داد: آنها طی تفتیش منزل خطاب به ما می گفتند شما جاسوس آمریکا هستید و ما آمده ایم اسناد جاسوسی بیابیم.
معصومه شفیعی در حالی که به شدت می گریست گفت: آنها بدون آنکه رسیدی به ما تحویل بدهند و یا صورت جلسه ای تهیه کنند وسایل را با خود بردند در حالی که برای تفتیش منزل باید با مامورین کلانتری می آمدند و یا پلیس 110 حضور می داشت.
شفیعی با اشاره به درخواست های مکرری که از سوی دوستان گنجی شده بود تا وی از ادامه اعتصاب غذا خودداری کند و احتمال قوی این عمل از سوی گنجی گفت: تیم مشکوکی در دستگاه قضایی وجود دارد که هرگاه کاری در مسیر درست خود می خواهد قرار بگیرد و به نتیجه ای برسد این تیم با دست زدن به اعمال بحران ساز از به نتیجه رسیدن کارها جلوگیری می کند.
همسر روزنامه نگار زندانی اکبر گنجی با اظهار اینکه هشت روز است گنجی را ندیده است وضع گنجی را وخیم اعلام کرد و گفت: من درد خود را به کی باید بگویم، مگر نمی گویید اینجا حکومت عدل علی حاکم است اگر الان علی بود تک تک اینها را اینجا گردن می زد.
معصومه شفیعی در حالی که به شدت می گریست و تعدادی از حاضرین نیز به گریه افتاده بودند با تاثر گفت: به دادم برسید من خیلی بی پناهم،‌مادر گنجی دارد از دستم می رود، مرا ببخشید نمی خواستم برنامه شما را به هم بزنم ولی دادرسی ندارم.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین