کد خبر: ۸۹۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۲

خنثی شدن بمب در پرواز اهواز-تهران، ساعتی پس از بازگشت خاتمی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: توطئه خرابکاری در مسیر پرواز اهواز - تهران با تلاش ماموران امنیت پرواز خنثی شد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، شب گذشته 15 دقیقه پس از آنکه پرواز ساعت 30/22 هواپیمایی کیش ایر مسیر اهواز - تهران با 131 مسافر از فرودگاه اهواز برخاست ، ماموران امنیت پرواز هواپیما متوجه جاسازی یک بمب دست‌ساز در داخل هواپیما شدند.

به دنبال این حادثه، هواپیما بلافاصله در فرودگاه اهواز به زمین نشست و پس از تخلیه مسافرین با تلاش مامورین، این بمب دست‌ساز خنثی شد.

فارس گزارش داده است که تحقیقات در این زمینه توسط نهادهای ذیربط ادامه دارد و خبرهای تکمیلی در این زمینه متعاقبا اعلام خواهد شد.

رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپيمايی کشوری نیز به ایسنا اعلام کرد: «مقارن ساعت ۲۲ و ۴۵ دقيقه شب گذشته يک فروند هواپيما به شماره پرواز ۷۰۳۰ متعلق به شرکت هواپيمايی کيش‌اير در مسير اهواز به تهران مورد تهديد قرار گرفت که با هوشياری و سرعت عمل به‌موقع گارد حفاظت هواپيمايی اين توطئه خنثی و در ساعت ۲۲ و ۵۷ دقيقه هواپيما با کليه سرنشينان در فرودگاه اهواز به زمين نشست».

رضا نخجوانی، مدير کيش اير نیز گفت: «فوراً اين تهديد امنيتی توسط گارد امنيت پرواز سپاه خنثی شد و پس از توجيه مسافران و آرام‌سازی فضا، مجدداً هواپيما پرواز کرد و ساعتی پيش به تهران بازگشتيم».

این در حالی است که حجت‌الاسلام سیدمحمدخاتمی که روز گذشته به خوزستان سفر کرده بود، ابتدا قرار بود مابین ساعت 22 تا 24 از اهواز به سمت تهران پرواز کند که با تغییر برنامه با پرواز ساعت 20 و 30 دقیقه به تهران بازگشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۰
0
0
خاتمی فرزند زهرای مرضیه می باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۰
0
0
اينها نشان ژيروزي است.يك يا حسين تا ميرحسين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۰
0
0
به مير حسين موسوي راي ميدهيم چون خواستار ايراني آباد ، ايراني آزاد و ايراني سرافراز ميباشيم . موسوي حمايتت مي كنيم چون يار خاتمي هستي
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین