کد خبر: ۸۹۹۰۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

اوسمار: فرصت‌سوزی آل‌کثیر مشکل نیست/ با من برای تمدید قرارداد صحبتی نشده است

سرمربی پرسپولیس به عملکرد ضعیف بازیکنانش در خط حمله واکنش نشان داد.
اوسمار: فرصت‌سوزی آل‌کثیر مشکل نیست/ با من برای تمدید قرارداد صحبتی نشده است
آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پس از بازی مقابل پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی 2 بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید، اظهار کرد: شب همگی بخیر. اول از همه می‌خواستم سال نو را به تمام مردم ایران تبریک بگویم و امیدوارم که این سال برای همگی آن‌ها پربرکت باشد. این چند روز تعطیلی به دلیل فیفادی برای ما خوب است و چون ۵ بازی پشت سرهم داشتیم برای تیم ما خوب است. این بازی یک مقدار حساس بود چون بعد از بازی سختی مانند دربی بود. بازی احساسی بود و اولش برای ما آنطور که باید نشد. از کار بازیکنان راضی هستم چون آنچه می‌خواستیم را توانستند در زمین انجام دهند. در نیمه دوم فضا برای حملات ما بیشتر شد اما بچه‌ها نتوانستند از آن استفاده کرده و فاصله را بیشتر کنند.

او ادامه داد: پیکان تیمی است که خوب دفاع می کند و اگر تیمی نتواند این راه حل را پیدا کند به مشکل می خورد. ما در حملات توانستیم فضاهای خالی را خوب پیدا کنیم و به جلو حرکت کنیم. از همه هواداران تشکر می کنم که امروز به ما قبل و بعد از بازی انرژی دادند چون با انرژی آن‌ها بازی خیلی بهتر انجام می‌شود.

اوسمار درمورد اینکه تیمش در ضربات نهایی مشکل دارد، گفت: با شما موافقم و باید آن را حل کنیم اما به آن به عنوان یک مشکل نگاه نمی‌کنیم. خوب گل می‌زنیم اما به دلیل فشار بازی‌ها بازیکنان خسته بودند و شاید به همین دلیل است. به چشم مشکل به آن نگاه نمی‌کنیم اما در بازی‌های بعدی تلاش می‌کنیم این را برطرف کنیم.

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه آیا نگران تاثیر فیفادی روی روند تیمش نیست، گفت: نگرانی آنطور نه، چون ۲۱ روز تا بازی گل گهر مانده و بازیکنان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. برای هر بازیکنی بازی کردن در تیم ملی افتخار است و بازیکنان از این فرصت برای استراحت استفاده می‌کنند که با روحیه بالاتر برگردند.

او درمورد پست علی نعمتی در بازی امشب گفت: من با تمام بازیکنانی که دارم از بازی آن‌ها در زمین مطمئن هستم. علی نعمتی در تمام بازی‌های فصل بازی کرده و این فصل هم در دفاع چپ بازی کرده است. پست اصلی او دفاع وسط است ولی در دو بازی قبلی چون فرشاد خوب بازی کرده برای همین فرشاد در دفاع وسط بازی کرد.

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه از دست رفتن موقعیت‌ها او را نگران می‌کند یا خیر، گفت: نگران می‌شوم اما من بیشتر نگران می‌شدم اگر این موقعیت‌ها را درست نمی‌کردیم. من مطمئنم روز به روز بهتر می‌شویم و از موقعیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

اوسمار درمورد تمجید هواداران از نحوه بازی اوستون اورونوف بیان کرد: وقتی بازیکنان جدید اضافه می‌شوند نیاز به زمان دارند. هوادار و اصحاب رسانه شاید جزئیات را نبینند اما عبدالکریم حسن و اورونوف روز به روز بهتر می‌شوند. خدابنده‌لو هم امروز عملکرد خوبی داشت و رفته رفته بازیکنان جدید با تیم بیشتر هماهنگ می‌شوند.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا درباره پایان قرارداد بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل و اینکه درخواستی برای تمدید قرارداد آن‌ها داشته، گفت: قرارداد من هم تمام می‌شود. وقتی چیزی برای تمدید قراردادم نگفته‌اند نمی‌توانم حرفی بزنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین