کد خبر: ۸۹۹۰۲۸
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

ترابی: فکر کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: باشگاه هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداده و فکر می‌کنم سال آخر حضورم در این تیم باشد.
ترابی: فکر کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی ترابی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان که با نتیجه ۲ بر صفر به نفع سرخپوشان به پایان رسید، در جمع خبرنگاران بیان کرد: از هواداران برای حضورشان تشکر می‌کنم و امیدوارم در آخر فصل بتوانیم آنها را خوشحال کنیم. 

او در مورد رقابت استقلال  و پرسپولیس در صدر جدول گفت: طبیعی است چون هفته‌های پایانی است و هر تیمی تمرکز بهتری داشته باشد می‌تواند جام قهرمانی را ببرد. ما همه تلاش می‌کنیم که فصل را با جام تمام کنیم. 

ترابی در پاسخ به پرسشی درباره تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هنوز هیچ صحبتی با باشگاه نداشته‌ام و فکر می‌کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد که امیدوارم حداقل با جام باشد. البته نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد و امیدوارم در نهایت پایان خوشی داشته باشد و سال فوتبالی را با جام تمام کنیم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر باشگاه پیشنهاد دهد، تمدید می‌کند؟ گفت: هنوز هیچ پیشنهادی نداده‌اند و بستگی به باشگاه دارد. امیدوارم اتفاق خوبی رخ دهد.

ترابی در مورد سال ۱۴۰۲ گفت: اتفاقات فوتبالی خوب و بدی داشت و همیشه همینطور بوده است. امیدوارم در سال جدید جام را به هواداران هدیه دهیم. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین