کد خبر: ۸۹۹۳۶۱
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

تخلیه دو روستای استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از تخلیه دو روستای در معرض خطر سیل از توابع شهرستان مارگون در این استان خبر داد
تخلیه دو روستای استان کهگیلویه و بویراحمد
آفتاب‌‌نیوز :

«علیرضا نیکروز» گفت: روستاهای «سیلاب» و «کلوار» با جمعیتی بالغ بر ۳۰ خانوار از توابع شهرستان مارگون در کهگیلویه و بویراحمد از جمله مناطق بحران‌زا و در معرض خطر سیل جهت جلوگیری از خطرات احتمالی تخلیه شد.

وی با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی اظهار کرد: مدیریت بحران با برنامه ریزی و تامین زیرساخت های لازم با آماده باش کامل این بحران را مدیریت خواهد کرد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با اعلام دستور تخلیه دو روستای استان، امدادگران هلال احمر برای پیشگیری از خسارت های احتمالی بارندگی های ۴۸ ساعت آینده به روستای سیلاب و کلوار اعزام و ساکنان این روستاها را با مینی بوس به حرم امامزاده شاه غالب(ع) منتقل کردند.

گفتنی است، با توجه به پیش بینی بارش بیش از ۱۰۰ میلی‌متری باران نیاز است متولیان با صدور هشدارهای لازم از توقف و تردد شهروندان در حاشیه رودخانه ها، آبراهه های درون شهری و تفرجگاه‌ها جلوگیری کنند؛ همچنین دامداران از رها کردن دام در ارتفاعات و سکونتگاه‌های نزدیک رودخانه برای به حداقل رساندن خسارت ها بپرهیزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین