کد خبر: ۸۹۹۵۴۳
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲

رئیس سازمان زندان‌ها برای نوروز ۱۴۰۳ پیام داد

رئیس سازمان زندان‌ها در پیامی نوروزی آغاز بهار طبیعت و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.
رئیس سازمان زندان‌ها برای نوروز ۱۴۰۳ پیام داد
آفتاب‌‌نیوز :

در متن پیام نوروزی غلامعلی محمدی که پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور منتشر کرده، آمده است:

« اللهم بارک لی فیما أنعمت به علی حتی لا أشکر أحداً غیرک

گردش فصول و طبیعت نشان از عدالت دارد و بهار جشن تحقق آن است، بهاری که هم‌اکنون طلیعه آن ماه رمضان، ماه خدا و ماه عبادت و بندگی شده است. آری، در سال جدید نسیم دل‌انگیز بهار، معطر به شمیم حیات‌بخش ماه قرآن و آوای سراسر نور الهی شده است. امید دارد همراه با این تقارن فرخنده شاهد تحولی عظیم توأم با شادی و سربلندی برای همکاران و خادمان اصلاح و تربیت در زندان‌های سراسر کشور باشیم.

سالی که گذشت منشأ خدمات و اقدامات بزرگی برای مجموعه سازمانی به شمار می‌رود. شما همکاران عزیز و سختکوش با همتی والا قله‌های بلند توسعه و تحول را در سازمان پیموده که این خدمات موجبات تعالی اهداف سازمان و خرسندی ریاست معزز قوه قضاییه را در مناسبت‌های مختلف به همراه داشته است.

بی‌شک این افتخارات در سایه آرامش و همدلی تمام ارکان سازمان جاری و ساری است و قطعاً افق‌های روشن سازمانی با درخشش شما سروقامتان در این سنگر خطیر خدمت میهن عزیزمان ایران اسلامی گشوده خواهد شد.

در این راستا از همکاران محترم که با پشتکار و تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر موجبات رشد سازمان را فراهم نموده‌اند، تقدیر و تشکر نموده و تداوم توفیقات شما و خانواده‌های محترم را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم. امید دارم در پرتو الطاف ایزد الهی در سال جدید همزمان با تکرار آوای طبعیت و بهار دل‌ها، معمار امیدها و نویدها بوده و به مصداق آیه شریفه قرآن "من احیاها فکانما احیا الناس جمیعاً" حیات‌بخش نفوس گم گشته باشیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین