کد خبر: ۸۹۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۹
در پی انتساب اخبار کذب به ساحت مراجع تقلید اعلام شد

هشدار شدید‌اللحن حامیان موسوی به عزت‌الله ضرغامی

آقای ضرغامی شما در پیشگاه خدا مسؤول هستید
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: درحالی که جانبداری از دولت و تخریب سایر کاندیداها در صداوسیما به اوج خود نزدیک می‌شود، در آخرین نمونه آن تلویزیونی دولتی ایران با هزینه از ساحت مراجع معظم تقلید، دروغ دیگری را منتشر کرد که با واکنش شدید مراجع معظم تقلید مواجه شد.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، ستاد یاران میرحسین موسوی، (هاتف)، با اشاره به تذکرات جدی به رییس صداوسیما در خصوص اصلاح روند تبلیغاتی خود و عدم تغییر این رویکرد و اتفاقات گستاخانه  اخیر، بیانیه شدید‌الحنی به شرح زیر صادر کرد.

و مکرو و مکر الله و الله خیر الماکرین
جناب آقای عزت الله ضرغامی
رییس سازمان صداوسیما


سلام علیکم
روشن است که گروه‌های انحصار طلب و اقتدار‌گرای صداوسیما، عنان این رسانه را در دست دارند و آن را از هر طریقی به سمت امیال نفسانی خود می‌کشانند و در این راه نه تنها به قانون بلکه به اخلاق نیز پایبند نیستند.

صداوسیمای شما که اعتراضات پر شمار و به حق مراجع معظم تقلید از دولت نهم را به طور کامل سانسور می‌کند، این بار با گستاخی تمام نسبت کذبی را متوجه ساحت دیانت کرد و در تلاشی مذبوحانه و از سر استیصال چنین القاء کرد که مراجع در مقابل مهندس میرحسین موسوی قرار دارند.

هرچند که این توطئه نیز مانند سایر توطئه‌های اقتدارگرایان بی‌اثر می‌شود، لکن شما در پیشگاه خداوند و ملت مسئول این گستاخی و نشر اکاذیب هستید. شما مسئول تباه شدن و اتلاف بیت‌المال در دستگاه عریض و طویل صدا و سیما هستید.

بر این اساس و با توجه به تذکرات متعدد و جدی یاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، اعلام می‌دارد دلسوزان دین و انقلاب و حامیان میرحسین موسوی به زودی با تجمع در مقابل آن سازمان، خواستار معرفی و اخراج مسببین حرکت وقیحانه علیه مراجع معظم تقلید و پاکسازی صداوسیما از وجود غده‌های سرطانی انحصار طلبی و اقتدار گرایی هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۲
0
0
واقعا امروز روز فریاد است روزی باید دست استبداد را کوتاه کرد و اولین قدم حضور پر شور در روز 22 خرداد از اولین ساعات انتخابات و تحمیل اراده مردم به حاکمیت مستبد انشاءالله
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین