کد خبر: ۸۹۹۷۷۹
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷

ترافیک سنگین در محور امامزاده هاشم رشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: در محور آزادراه قزوین - رشت (از عوارضی امامزاده هاشم تا پیچ شاه عباسی) شاهد ترافیک حدود ۱۴ کیلومتری هستیم.
ترافیک سنگین در محور امامزاده هاشم رشت
آفتاب‌‌نیوز :

غلامعلی نیک فهم امروز (دوم فروردین ماه) در گفت وگو، با بیان اینکه در محور آزادراه قزوین - رشت شاهد ترافیک هستیم، اظهار کرد: از محدوده شهران تا پیچ شاه عباسی ترافیک سنگین داریم.

وی با اشاره به اوج ترافیک در بزرگراه امامزاده هاشم - رشت بعد از عوارضی، ادامه داد: در این محور حدود ۱۴ کیلومتر ترافیک داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از ورود ۴۸۹ هزار و ۶۲۸ خودرو به استان از ۲۴ اسفند ماه تا اول فروردین ماه خبر داد و بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا کنون ۳۲۶ هزار و ۴۸۱ خودرو از استان خارج شده‌اند.

نیک فهم به کاهش ۱۳ درصدی ورود به استان و ۱۰ درصدی خروج از استان اشاره کرد و گفت: بیشترین میزان ورودی به استان از طریق آزادراه قزوین - رشت با ۲۶۱ هزار و ۳۳۳ خودرو و پس از آن، محور رامسر - چابکسر با ۱۳۳ هزار و ۲۲۵ خودرو است.

وی بیشترین میزان خروجی استان را از محور چابکسر - رامسر با تردد ۱۲۷ هزار و ۳۲۸ خودرو دانست و افزود: بیشترین تردد در محورهای استان مربوط به ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ با متوسط تردد ۶۶۸ خودرو در ساعت بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین