کد خبر: ۸۹۹۸۲
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۲

تاج‌زاده: موسوی منتخب اول مردم است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مركزی جبهه مشاركت معتقد است نظر سنجی‌های اخیر انتخاباتی نشان می‌دهد میر حسین موسوی منتخب اول مردم است. 

سید مصطفی تاج زاده شب گذشته در جمع مردم هرمزگان با بیان اینكه اصولگرایان معتقدند کارنامه دولت پر از دروغ است، به سیاست‌های دولت نهم در عرصه بین الملل اشاره مرد و گفت: «حضور ایران در اجلاس ژنو که بر خلاف نظر کارشناسان بود، تنها نگاه اعتراض آمیز تمامی کشور های جهان را از اسرائیل به سوی ایران چرخاند». 

وی افزود: «همچنین سال گذشته در سفری که احمدی نژاد به منظور شرکت در اجلاس فائو در ایتالیا داشت نه تنها هیچ مفام ایتالیایی بلکه مدیر تشریفات فرودگاه رم نیز به استقبال او نرفت». 

عضو شورای مركزی سازمان مجاهدین انقلاب ادامه داد: «طی 2 سال گذشته علی‌رغم اینکه احمدی نژاد در نشست‌های مقامات آمریکایی حاضر شد ولی حتی یک مدیر ساده از آمریکا در مراسم‌هایی که احمدی نژاد سخنرانی می‌کرد حاضر نشد، این در حالی است که خاتمی در دولت اصلاحات به هر کشوری که سفر می کرد با استقبال چشمگیر مقامات رو به رو می‌شد». 

وی تصریح كرد: «به همین دلیل تنها قطعنامه‌ای که در سازمان ملل به پیشنهاد ایران مورد تصویب قرار گرفت، ایده و پیشنهاد خاتمی در خصوص گفتگوی تمدن‌ها بود». 

تاج زاده آزاد سازی ملوانان انگلیسی و رکسانا صابری را از دیگر اشتباهات رئیس جمهور برشمرد و اظهار داشت: «احمدی نژاد طی 4 سال گذشته با رفتار ماجراجویانه خود موجب شد قطعنامه‌های زیادی بر علیه ایران تصویب شود». 

معاون سیاسی وزارت كشور دولت اصلاحات در ادامه با بیان اینكه درآمد نفت در دولت نهم نسبت به سایر دولت‌های گذشته بی‌سابقه بوده است افزود: «متاسفانه سهم ایران از این درآمد تنها افزایش شکاف طبقاتی و تورم 25 درصد بوده است». 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود موسوی را مدیری توانمند و صادق دانست و تصریح کرد: «توجه جدی به حقوق شهروندی، تقویت بنیه علمی و ایجاد اقتصاد برتر در کشور از جمله مهمترین اهداف این نامزد انتخاباتی محسوب می شود». 

تاج زاده در پایان تاكید كرد: «طی نظر سنجی‌هایی که هفته گذشته در کشور به عمل آمده است، میر حسین موسوی نامزد منتخب مردم بوده است». 

گفتنی است شب گذشته برق ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی در بندرعباس قبل از سخنرانی سید مصطفی تاج زاده به دلایلی نامعلومی قطع شد و خاموشی در این ستاد قبل از سخنرانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

در همین راستا رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در هرمزگان با بیان انیکه وزیر نیرو اعلام کرده بود در سال جاری قطعی برق نخواهیم داشت تصریح کرد: «اصلاح طلبان 4 سال سکوت کردند ولی برخی قادر نیستند تنها 4 هفته در مقابل حقیقت سکوت کنند». 

علی رئوفی افزود: «نباید با ایجاد فضاهای منفی در تصمیم گیری مردم اختلال ایجاد کرد بلکه باید انتخاب را به خود مردم سپرد». 

این در حالی است که یکی از مسئولین که از گفتن نام خود امتناع ورزید در حاشیه مراسم سخنرانی تاج زاده به خبرنگار ما گفت: «قطع برق تنها از سوی خود ستاد انتخابات موسوی به علت مظلوم نمایی است». 

وی ادامه داد: «متاسفانه برخی می‌خواهند با جو سازی و مظلوم نمایی فضای انتخابات را به نفع خود تمام سازند». 

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان كرد: «متاسفانه عده ای دولت نهم را دروغ گو می‌دانند در حالی که خود با مردم فریبی و جو سازی می‌خواهند بر کرسی قدرت بنشینند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین