کد خبر: ۸۹۹۸۳
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۴

کابینه میرحسین، قوی‌تر از لیست‌های منتشره شده خواهد بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روز گذشته، لیستی دست نویس در بین برخی محافل سیاسی دست به دست می‌شد که در آن ، نام تعدادی از اعضای کابینه احتمالی میرحسین موسوی ، به چشم می‌خورد.

خبرنگار عصر ایران که دیروز به ‌این فهرست دست یافته بود و آن را با تأکید بر «غیررسمی» بودن و‌این که صرفا «گمانه زنی»‌هایی است که مطرح شده و «تصمیم میرحسین و تیم او نیست» ، انتشار داد و امروز نیز موضوع را با برخی فعالان ستاد موسوی در میان گذاشت تا نظر آنان را هم جویا شود.

در‌این باره، یکی از اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد میرحسین موسوی با «ضعیف» خواندن کلیت فهرست مذکور گفت: «این لیست ، در ستاد میرحسین تهیه نشده و اساساً تا کنون آقای موسوی وارد مصادیق نشده‌اند».

وی افزود: «به نظر می‌رسد برخی افراد بر مبنای دیدگاه‌های فردی اقدام به تهیه ‌این فهرست پیشنهادی کرده باشند و البته ‌این احتمال نیز متصور است که برخی‌ها با تکثیر‌این فهرست دست نویس و برخی فهرست‌های دیگر در میان فعالان سیاسی خواسته باشند ‌این پیام را القا کنند که اگر میرحسین رأی بیاورد ، کابینه‌اش محل حضور افرادی خواهد بود که بعضاً در نظر مردم مقبولیت ندارند و ناکارآمد هستند».

‌این منبع مطلع با تاکید بر‌این که در حال حاضر تمام توان تیم میرحسین موسوی ، مصروف رقابت‌های انتخاباتی است گفت: «مردم مطمئن باشند در صورت پیروزی میرحسین ، کابینه‌ای قوی و متشکل از افراد «خوشنام، پاک، تحصیل کرده و مدیر» بر سر کار خواهد آمد که بسیار کارآمدتر و مردمی‌تر از‌این لیست خواهد بود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین