کد خبر: ۹۰۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۱

حبیبی: احمدی‌نژاد در یک طرف و سه نامزد دیگر طرف دیگر هستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: «در انتخابات دهم احمدی‌نژاد در یک طرف و سه نامزد دیگر با یک وجه مشترک یک سوی دیگر هستند که این کار ما را سخت‌تر می‌کند».

محمدنبی حبیبی ‌سه‌شنبه شب در همایش اعضای جبهه پیروان امام و رهبری خراسان در دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت: «کاندیدا سخنی نگویند که هم دشمنان قسم‌ خورده و هم انقلابیون از آن خوششان بیاید».
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: «اصولا در هنگام برگزاری انتخابات میزان شرکت مردم به ‌لحاظ مسائل کلی انقلاب و تداوم آن یک موضوع تعیین کننده و مهم است».
 
رئیس جبهه متحد اصولگرایان کشور با اشاره به اینکه رهبر به حضور مردم در انتخابات تاکید دارند و حضور مردم را مهم‌تر از نتیجه آن می‌دانند اظهار داشت: «حضور کمرنگ مردم در دوره‌های قبل طمع دشمنان را افزوده می‌کند و هم به ضمانت و وحدت مردم و انقلاب آسیب وارد می‌کند».
 
وی خاطر نشان کرد: «اگر فضای رقابت را به فضای دشمنی و درگیری تبدیل کنیم به فضای اداره کشور بعد از انتخابات آسیب خواهد رسید».
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: «ما به‌ عنوان اصولگرایان از بین این چهار نامزد باید به دقت نگاه کنیم و کسی که با ارزیابی‌های ما اصلح‌تر است آن را انتخاب کنیم».
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: «در شرایط فعلی تقریبا هر سه نامزد غیر از احمدی‌نژاد یک نقطه مشترک دارند و آن انتقاد از نامزد اصلح اصولگرایان است».
 
وی افزود: «در مسئله جهان اسلام باید همان راهی که امام و رهبر رفته‌اند را برویم و ما باید سرنوشت خودمان را با لبنان و فلسطین یکی بدانیم تا بتوانیم مقابل دشمنان ایستادگی کنیم».
 
حبیبی اضافه کرد: «در دولت نهم تمام مواضعی که اتخاذ شد هیچ اعتراضی از مواضع رهبر و امام به وجود نیاورده است».
 
وی خطاب به میرحسین موسوی گفت: «باید به دشمنان هرچه زودتر و صریح اعلام موضع کنید و طوری حرف نزنید که هم دشمنان و هم انقلابیون از حرف‌های شما راضی باشند».
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: «در انتخابات دهم احمدی‌نژاد در یک طرف و سه نامزد دیگر با یک وجه مشترک یک سوی دیگر هستند که این کار ما را سخت‌تر می‌کند».
 
رئیس جبهه متحده اصولگرایان کشور با اشاره به اینکه از نامزدها انتظار کلی‌گویی نداریم و می‌خواهیم برنامه‌هایشان را اعلام کنند تصریح کرد: «یکی از خواسته‌هایی که ما از چهار کاندیدا داریم این است که موضع خود را در مقابل دشمنان و مسائل مهم جهان اسلام به صراحت اعلام کنند».
 
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور ما باید موضع‌اش در مقابل دشمنان قسم‌خورده انقلاب مشخص باشد نیز خاطرنشان کرد: «متاسفانه بعضی از نامزدها به گونه‌ای حرف می‌زنند که هم آمریکایی‌ها خوششان بیاید و هم انقلابیون و این در صورتی است که چنین رئیس جمهوری در صحنه‌های تصمیم‌گیری و عمل نمی‌تواند با اهداف انقلاب عمل کند». 

حبیبی با اشاره به اینکه بعضی از کاندیدها می‌گویند مسئله فلسطین و لبنان به ما ربطی ندارد خاطرنشان کرد: «اگر اسرائیل در داخل مرزهای جعلی خودش محصور نکنیم باید در مرزهای خودمان با آن بجنگیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین