کد خبر: ۹۰۱۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۶

اطلاعیه حزب موتلفه اسلامی به‌مناسبت 15 خرداد و سالگرد ارتحال امام

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حزب موتلفه اسلامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و سالروز قیام تاریخی پانزده خرداد اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن این اطلاعیه بدین شرح است:

«مردم آگاه و شجاع ایران 

انقلاب اسلامی به رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) معادلات قدرت را در جهان به هم ریخت و طرحی نو و اندیشه تازه‌ای در باب حکومت و رفتار حاکمان با مردم پدید آورد.

این رویکرد تاریخی از 15 خرداد 42 شروع شد و تا کنون برکات زیادی برای ملت ما و ملتهای منطقه داشته است امام خمینی(ره) بزرگترین چهره تاریخ معاصر ابرقدرتها را به خاک مذلت کشید و برای همیشه به استبداد داخلی و سلطه استعمار خارجی در ایران پایان داد.

امروز ما در حالی بیستمین سال ارتحال آن ابرمرد تاریخ معاصر را گرامی می‌داریم که ملت و دولت ما در اوج اقتدار است و ایران قدرت اول منطقه و یکی از 10 کشور قدرتمند جهان می‌باشد.

رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ا...العظمی خامنه‌ای طی 20 سال گذشته انقلاب را از گردنه‌های خطرناک به سلامت عبور داد و اکنون کشور ما امن‌ترین کشور منطقه در این دنیای پرآشوب است.

امروز ما مفتخر هستیم در دهه چهارم انقلاب، کشور در مسیر پیشرفت و بسط عدالت قراردارد و مسئولان نظام در خدمت مردم هستند و گفتمان امام(ره) و انقلاب مثل روزهای آغازین نهضت اسلامی زنده است.

حزب موتلفه اسلامی با گرامیداشت یاد امام(ره) و شهدای گرانقدر قیام تاریخی 15 خرداد در آستانه برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کنار جبهه پیروان خط امام و رهبری و نیز جبهه متحد اصولگرایان با بررسیهای دقیق به این جمع‌بندی نائل شد که از آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد به عنوان نامزد اصلح حمایت کند. حزب موتلفه اسلامی حمایت از احمدی‌نژاد را درتداوم راه امام(ره) و رهبری و احیای گفتمان امام(ره) وانقلاب می‌داند.

ما معتقدیم کارآمدی نظام در دولت نهم فصل جدیدی از خدمت مسئولان به مردم را به نمایش گذاشت که افتخار‌آمیز است.

حزب موتلفه اسلامی به روح پرفتوح امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد درود می‌فرستد و در مراسمی که بدین منظور در سراسر کشور برگزار می‌شود دوشادوش ملت ایران شرکت می‌کند».
 






بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین