کد خبر: ۹۰۱۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴

نماینده مجلس: مردم حاکمیت را به خوبی قبول دارد و از نظام حمایت می‌کند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه ملت ایران حاکمیت را به خوبی قبول دارد و از نظام حمایت می‌کند گفت: دولت باید در حوزه اقتصادی تلاش کند تا فشار را از دوش مردم بردارد.
نماینده مجلس: مردم حاکمیت را به خوبی قبول دارد و از نظام حمایت می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

شهریار حیدری بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران بعد از دوران جنگ تحمیلی دستاورد‌های خوبی در حوزه دفاعی داشته و از جنگ برای به دست آوردن اقتدار دفاعی تجربه کسب کرده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: قدرت دفاعی و امنیتی باید در شرایط مکانی و زمانی تعریف شود و این قدرت در حال حاضر به تعداد کشور‌ها بسته به شرایط مختلف امنیتی قابل تعریف است.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود جغرافیای گسترده و همجواری با کشور‌هایی همچون افعانستان، پاکستان و تهدیدات گروه‌های خارجی از جمله رژیم صهیونیستی و آمریکا و متحدانش از امنیت پایدار و بالایی برخوردار است.

حیدری ضمن اشاره به اینکه امروز مرز‌های ما با اقتدار رصد می‌شود گفت: در بسیاری از نقاط مرزی جمهوری اسلامی ایران یکجانبه امنیت را تامین می‌کند و مردم علی رغم برخی مشکلات همیشه پای نظام و کشورشان هستند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه بین حاکمیت و کارکرد دولت‌ها باید تمایز قایل باشیم ادامه داد: ملت ایران حاکمیت را به خوبی قبول دارند و از نظام حمایت می‌کند.

وی گفت: بودجه ۱۴۰۳ و برنامه هفتم توسعه منطقی و بر اساس واقعیت‌ها تنظیم شده است و دولت باید در حوزه اقتصاد تلاش کند فشار را از دوش مردم بردارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین