کد خبر: ۹۰۱۵۴
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۳:۱۲

یاس نو رفع توقیف شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وکیل مدافع روزنامه «یاس نو» گفت: «طبق دستور دادگاه مطبوعات و هیات نظارت، روزنامه یاس نو رفع توقیف شده است و هیچ منع قانونی برای انتشار این روزنامه وجود ندارد».

پس از آنکه روزنامه یاس نو، یکی از نشریات حامی مهندس موسوی، با مدیر مسوولی محمد نعیمی پور، تنها با انتشار یک شماره به درخواست قاضی مرتضوی توقیف شد؛ روز چهارشنبه صالح نیکبخت وکیل مدافع روزنامه یاس نو از حکم نظارت بر مطبوعات مبنی بر رفع توقیف این روزنامه خبر داد.

وی با بیان اینکه هیچ منع قانونی برای ادامه توقیف روزنامه یاس نو وجود ندارد، اظهار کرد: «‌روز چهارشنبه دادگاه کیفری استان تهران طی نامه‌ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که ‌در حکم صادره از این دادگاه دستور توقیف روزنامه یا لغو امتیاز آن وجود ندارد و نظر دادگاه در همان حکم صادره قبلی مبنی بر رفع توقیف روزنامه آمده است».

نیکبخت در ادامه با توجه به اینکه تجدید نظر خواهی دادسرای تهران از حکم صادره در خارج از فرجه قانونی بود و متضمن درخواست منع انتشار بعدی آن هم نبود، گفت: «با درایت‌ هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طبق دستور دادگاه و هیات نظارت از دستور منع انتشار قبلی این روزنامه عدول کرده و آن حکم کان لم یکن خواهد بود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین