کد خبر: ۹۰۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۲

حمله به ستاد موسوی در خیابان شهید لواسانی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه در خیابان شهید لواسانی تهران، شب گذشته مورد حمله حامیان احمدی‌نژاد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، پس از پایان مناظره تلوزیونی میرحسین موسوی و محمود احمدی‌نژاد، بر اثر حمله آشوب‌طلبان به یکی از ستادهای انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه در منطقه فرمانیه تهران، که در حمایت از مهندس موسوی فعالیت می‌کرد، خساراتی وارد شد.

مسئول این ستاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، زمان این حمله را بین ساعت 2 تا 4 صبح تخمین زد و گفت: «زمان حمله مهاجمان در ستاد حضور نداشتیم. اما بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه در محل حاضر شدیم و نیروی انتظامی را در جریان امر قرار دادیم و صورت‌جلسه‌ای تنظیم شد».

وی افزود: «مهاجمان با شکستن یکی از درها وارد ساختمان ستاد شده‌بودند و با تخریب برخی از اموال از جمله چند دستگاه رایانه و پاره کردن یکی از بنرهای بزرگ تبلیغاتی با تصویر مهندس موسوی که بر اساس مجوز رسمی مقابل ستاد نصب شده بود، ظاهراً به دنبال سرقت و دسترسی به اطلاعات خاصی بوده‌اند».

این عضو حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: «هرچند هویت واقعی مهاجمان برای ما مشخص نیست اما آنها با پاره کردن و ربودن تصاویر و پوسترهای مهندس موسوی، تعداد زیادی اقلام تبلیغاتی مربوط به محمود احمدی‌نژاد را از خود به‌جا گذاشته‌اند، از این‌رو ظن اینکه اینکار توسط حامیان احمدی‌نژاد انجام شده باشد، بسیار بالاست».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
اگه نمایش بدین نظر رو درسته
شایدم تابلو باشین و بترسین
ولی این کار خیلی ضایس که مدرک مثلا جابزاری از خودت
هه هه هه
شد فیلم جومونگ که .....
معلومه کار خودشون بوده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین