کد خبر: ۹۰۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۲

پخش 45 فیلم سینمایی در تابستان از شبکه تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه تهران از پخش 90 فیلم سینمایی از جمله 45 فیلم جدید و تغییرات برنامه‌های «نردبان» و «رنگین‌کمان» در ایام تابستان خبر داد.

علی زارعان درباره برنامه‌های فصل تابستان گروه کودک و نوجوان شبکه تهران گفت: «برنامه‌های فصل تابستان شبکه تهران از 24 خردادماه مصادف با ولادت حضرت فاطمه (س) آغاز می‌شود. امسال گروه کودک و نوجوان شبکه تهران تلاش کرده برنامه‌های متنوعی برای بچه‌ها پخش کند».

وی در ادامه افزود: «90 فیلم سینمایی در این ایام پخش می‌کنیم که 45 تا از آنها جدید و مراحل دوبله را سپری می‌کنند. برنامه "رنگین کمان" تا 70 درصد در ایام تابستان تغییر می‌کند. سعی می‌کنیم این برنامه روتین را با افزایش آیتم‌ و دکورهای متنوع برای بچه‌ها جذابتر کنیم تا علاوه بر حفظ مخاطب فعلی، مخاطبان جدید هم جذب کنیم».

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه تهران با اشاره به برنامه "نردبان" گفت: «این برنامه هم در ایام تابستان تغییرات زیادی به لحاظ دکور، موضوع و ... می‌کند. همچنین تصمیم داریم یک باکس خاص نمایش صبحگاهی هم در ایام تابستان راه‌اندازی کنیم. جزییات این باکس را به زودی اعلام می‌کنم».

زارعان درباره اینکه آیا امسال گروه کودک و نوجوان با همکاری گروه فیلم و سریال قصد ندارد فیلم سینمایی بسازد؟ افزود: «در طول تابستان سه فیلم تلویزیونی مشترک با گروه فیلم و سریال می‌سازیم. دو تا از فیلمنامه‌ها با محوریت کودک و نوجوان مراحل نگارش را سپری می‌کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین