کد خبر: ۹۰۲۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸

تکذیب تعلیق روابط ابوظبی و تل‌آویو/ سفیر امارات در ضیافت «هرتزوگ»

بعد از تکذیب تعلیق روابط دیپلماتیک امارات و رژیم صهیونیستی، رسانه‌ها تصاویری از حضور سفیر امارات در فلسطین اشغالی در منزل رییس رژیم اشغالگر برای ضیافت افطار منتشر کردند. 
تکذیب تعلیق روابط ابوظبی و تل‌آویو/ سفیر امارات در ضیافت «هرتزوگ»
آفتاب‌‌نیوز :

درحالی که شب گذشته رسانه‌های عبری و برخی رسانه‌های عربی از جمله المیادین و آی ۲۴ به نقل از رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده بودند امارات تصمیم به تعیلق مناسبات دیپلماتیک خود با اسراییل گرفته است، امروز منابع دیپلماتیک رژیم اشغالگر اعلام کردند که اخبار مربوط به تعلیق روابط دیپلماتیک ابوظبی و تل‌آویو کاملا کذب است و صحت ندارد.

به گزارش المیادین، از سوی دیگر منابع خبری گزارش دادند که «محمد الخواجه» سفیر امارات در اراضی اشغالی برای افطار به منزل «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی رفته است.

انتشار تصویر سفیر امارات در منزل رئیس رژیم جنایتکار صهیونیستی و درحالی که در مراسم افطار کنار او نشسته، انتقادات زیادی از جانب کاربران در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

کاربران با ابراز خشم از این اقدام سفیر امارات گفتند که بعد از قتل عام بیش از ۳۳ هزار نفر در غزه، امارات همچنان به روابط گرم خود با صهیونیست‌ها ادامه می‌دهد.

پیش از این پایگاه خبری آی ۲۴ مدعی شده بود که در پی بمباران امدادگران بین‌المللی در غزه توسط رژیم صهیونیستی، وزارت امور خارجه امارات با فراخواندن «امیر هایک» سفیر اسرائیل در مورد این حادثه ابراز ناراحتی و خشم کرده است.

آی ۲۴ توقف در روابط سیاسی امارات و تل آویو را موقتی دانسته و از تعلیق این روابط سخن به میان آورده و در عین حال گفت که تعلیق روابط ابوظبی و تل آویو نشان دهنده بحران در روابط دو طرف است. بر اساس این گزارش تعداد زیادی از مقامات تل‌آویو در تلاش برای رسیدگی به روابط دیپلماتیک با امارات هستند و بنا بر گزارش‌ها، وزیر امور خارجه تل آویو، «اسراییل کاتز»، با «عبدالله بن زائد»، وزیر امور خارجه امارات در ارتباط با بحران دیپلماتیک اخیر میان دو طرف گفتگو کرده‌اند. همزمان «یاکوف بلیستشتاین»، مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز با «محمد محمود الخواجه»، سفیر امارات در اسرائیل دیدار و گفتگو کرد. گفته شده در این دیدار، الخواجه وضعیت جاری را تاریک‌ترین روز در روابط بین دو طرف خوانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین