کد خبر: ۹۰۲۰۹۶
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹

۲۸ سفارت و کنسولگری اسرائیل بسته شد

اسرائیل دوشنبه گذشته در یک حمله هوایی از سمت منطقه جولان اشغالی، ساختمان کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق را هدف قرارداد.
۲۸ سفارت و کنسولگری اسرائیل بسته شد
آفتاب‌‌نیوز :

رسانه‌های اسرائیل بامداد شنبه گزارش دادند که ۲۸ سفارت و کنسولگری این رژیم به دلیل تهدید‌های ایران بسته شده است.

به گزارش الجزیره، روزنامه جروزالم پست به نقل از یک مقام اسرائیلی که نامش ذکر نشده، گزارش داد که ۲۸ سفارت و کنسولگری اسرائیلی‌ها به دلیل تهدید‌های ایران به صورت موقت بسته شده است.

این در حالی است که روز پنجشنبه روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشته بود که سفارتخانه‌های رژیم اسرائیل در کشور‌های بحرین، مصر، اردن، مراکش و ترکیه از بیم پاسخ تلافی‌جویانه تهران به حمله به کنسولگری ایران در سوریه تخلیه شده است.

هر چند ساعاتی بعد رژیم صهیونیستی این ادعا را تکذیب کرد و مدعی شد که سفارتخانه‌های این رژیم به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

رژیم اسرائیل دوشنبه گذشته در یک حمله هوایی از سمت منطقه جولان اشغالی، ساختمان کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق را هدف قرارداد.

در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

سران و مقامات کشور‌های متعددی از جمله عربستان، قطر، سوریه، کوبا، چین، روسیه، پاکستان، عمان، کویت، اردن، مصر و شماری دیگر حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین