کد خبر: ۹۰۲۲۷
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۰
سرنوشت مفتری به محاکم قضایی واگذار خواهد شد؛

محمد هاشمی:‌ از احمدی‌نژاد شکایت می‌کنیم

رئیس سازمان صداو سیما هیچ اختیاری از خود ندارد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی طرح اتهامات واهی به خانواده آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی از سوی محمود احمدی‌نژاد رییس دولت نهم، طی مناظره 13 خرداد وی با مهندس میرحسین موسوی، محمد هاشمی، برادر آیت الله هاشمی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعلام کرد که خانواده هاشمی رفسنجانی از رئیس جمهور به دادگاه شکایت خواهند کرد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ محمد هاشمی رفسنجانی رئیس پیشین سازمان صداو سیما در گفتگویی با مهر، بااعلام این مطلب به درخواست برادرش آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی برای فرصت پاسخ گویی به ادعاهای محمود احمدی‌نژاد در برنامه‌ای تلویزیونی اشاره کرد و درباره دلیل عدم موافقت با آن در آستانه انتخابات گفت: «در واقع رئیس سازمان صداو سیما به اعتقاد من هیچ اختیاری از خود در این باره ندارد همانگونه که مجری مناظره‌ها نیز بهترین سمبل بی اختیاری صدا و سیما است».

وی در عین حال گفت که بهتر است این پاسخگویی بعد از انتخابات باشد چرا که انجام آن در آستانه انتخابات می‌تواند به مظلوم نمایی احمدی‌نژاد منجر شود.

هاشمی همچنین زمان شکایت خود و خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی از تهمت‌های مطرح شده توسط احمدی‌نژاد در رسانه ملی را بعد از انتخابات 22خرداد اعلام کرد و دلیل آن را نیز احتمال سوء استفاده هواداران احمدی‌نژاد و مظلوم نمایی آنان در آستانه انتخابات خواند.

گفتنی‌است، ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما امروز طی گفتگویی تنظیم شده که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت بدون اشاره مستقیم به نامه اعتراض‌آمیز رییس مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدعی شد در خصوص مناظره 13 خرداد از هر دو طرف درخواست‌هایی مطرح شده است.

ضرغامی در این رابطه امروز گفت: «در حال حاضر درخواست‌های فراوانی از سوی افراد حقیقی و حقوقی مربوط به هر دو طرف مناظره 13 خرداد به رسانه ملی واصل شده است که با مشورت نهادهای نظارتی نحوه پاسخ و انعکاس توضیحات آنان بررسی و اقدام خواهد شد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین